Voice Contact Center sp. z o.o. poszukuje kandydatów/-ki do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. obsługi sklepu internetowego (infolinia – połączenia przychodzące)
miejsce pracy:
Warszawa, ul. Równoległa 4a (przy stacji WKD Raków)
Wynagrodzenie oferowane w grudniu - 1 942 zł netto
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa telefoniczna klientów
- obsługa korespondencji mailowej
- budowanie relacji z Klientami i dbanie o wizerunek firmy
Nasze oczekiwania:
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
- dobra znajomość obsługi komputera
- pełna dyspozycyjność
Nasza oferta:
- stawka godzinowa obowiązująca w grudniu – 11,56 zł netto
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
- stałe wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny
- profesjonalne szkolenie wstępne w ramach godzin pracy
- realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
- praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
- atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki