Voice Contact Center, jest liderem wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji.
Po więcej informacji zapraszamy na www.voicecc.pl
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
miejsce pracy:
Łódź, ul. Żeligowskiego 3/5 – nr ref.: kts/ldz/0815p
Zakres obowiązków:
- telefoniczna sprzedaż produktów naszych klientów
- udzielanie klientom informacji o promowanych produktach
- sporządzanie raportów z wykonywanych działań
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Nasze oczekiwania:
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
- nastawienie na realizację celów i wyników sprzedaży
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- wykształcenie min. średnie
- mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne
Nasza oferta:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
- stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
- szeroki profesjonalny pakiet szkoleń z produktów oraz technik sprzedaży i obsługi klienta
- realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
- praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
- bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
- atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
- zapraszamy osoby w każdym wieku