Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Zadania: Udzielanie pomocy klientom z Ameryki Północnej z autoryzowaniem transakcji wykonanych przy pomocy terminala płatniczego; Przeprowadzanie przez telefon weryfikacji danych; Kontakt z bankami w celu potwierdzenia danych; Praca na wewnętrznych systemach firmy.
Main responsibilities: Provide support to Elavon employees both on site and remote and to those who are working in other Elavon offices. Provide operating system support for Windows 7/10 and associated software such as encryption, remote access and printing. Provide support for Microsoft Office...
Zadania: Kontakt z klientami Elavon w celu aktualizacji danych; Zbieranie kontaktów do klientów; Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Aktualizacja kont w wewnętrznych systemach; Współpraca z pracownikami zespołów sprzedażowych; Zapewnianie bezpieczeństwa danych klientów zgodnie z...
Główne zadania: Zapewnienie kompleksowej i sprawnej weryfikacji dokumentów Kontrahentów Elavon; Ocena merytoryczna umów podpisywanych z Kontrahentami oraz ocena finansowa dostarczonych dokumentów; Wprowadzanie i modyfikowanie danych Kontrahentów w systemach informatycznych; Współpraca z...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.; wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; skuteczne rozpatrywanie próśb klientów; wprowadzanie i...
Key responsibilities: Reviewing customers` accounts in arrears in order to make best decision to cover a debt; Contacting customers (inbound and outbound calls, e-mails) to help settle the payment and explain root cause of the outstanding balance to avoid default in payment in the future; Showing...
Your main duties will comprise: The main responsibility of the Premier Supervisor will be management of a team of Premier Account Executives, who act as a single point of contact for Elavon’s strategic Customers. The main objective of the role is to develop the team and enforce strong...
Purpose of the role is to protect the Organization against money laundering risks, by applying all relevant policies and procedures into Customers’ monitoring. Customer Due Diligence Analyst will work with other Business Lines to ensure Organization remains compliant with all regulations. Duties:...
General overview: Team Leader of CDD Team is responsible for protecting the Organization against money laundering risks, by applying all relevant policies and procedures into Customers’ monitoring. Team Leader will look after a Team of Customer Due Diligence Analysts to ensure successful and...
Role Profile: Airline Account Executive acts as a single point of contact for strategic airline accounts and as an interface between the Customer, internal departments and third party providers. The main objective is to establish and enforce a strong relationship while ensuring high customer...
Zadania: udzielanie pomocy klientom z Ameryki Północnej z autoryzowaniem transakcji wykonanych przy pomocy terminala płatniczego; przeprowadzanie przez telefon weryfikacji danych; kontakt z bankami w celu potwierdzenia danych; praca na wewnętrznych systemach firmy.
Informacje: Stanowisko jest związane z odbieraniem połączeń od naszych klientów w celu rozwiązania technicznych problemów z terminalami płatniczymi. Osoba na tym stanowisku powinna zapewnić doskonałą obsługę klienta oraz wykazywać zainteresowanie nowinkami technicznymi. Główne...
As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards. Responsibilities: Serve as technology liaison between...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji dotyczących spełniania...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji...