Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Main responsibilities: Training and User Documentation delivery: Preparation and distribution of user guides, video tutorials and exercises, Training delivery via numerous methods – in class, online, recorded, Training scheduling and tracking. Helping Users to answer their questions and advising...
As a MIS and Development Quality Controller you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards. Responsibilities: Perform quality control over MIS...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji dotyczących...
Main responsibilities: Entering and modifying Elavon customer data in IT systems; Documents processing in electronic form; Analysis of documentation and system data; Preparing reports, reports, statistics; Administrative work in the back room; Cooperation with other Elavon branches in Europe.
Główne zadania: Rozpatrywanie, telefonicznie i mailowo, reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych Visa i MasterCard; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz...
As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards. Responsibilities: Serve as technology liaison between...
Zadania: udzielanie pomocy klientom z Ameryki Północnej z autoryzowaniem tranzakcji wykonanych przy pomocy terminala płatniczego; przeprowadzanie przez telefon weryfikacji danych; kontakt z bankami w celu potwierdzenia danych; praca na wewnętrznych systemach firmy.
Main duties and responsibilities: Support team members with questions around daily operations; Manages team of 10 employees: coordinates leave, manages breaks and re-assigns responsibilities during team member absences. Monitor the KPI's and SLA's and take necessary actions if these are not met;...
Responsibilities: Serve as technology liaison between end-users, business departments, and vendors; Daily end-user support of ecommerce solutions we offer to our customers (gateways, virtual terminals, e-shops and large corporate solutions,); Ensure that a positive and professional image of the...
Responsibilities: Serve as technology liaison between end-users, business departments, and vendors; Daily end-user support of ecommerce solutions we offer to our customers (gateways, virtual terminals, e-shops and large corporate solutions,); Ensure that a positive and professional image of the...
Key responsibilities: Providing high quality customer service by responding to telephone and mail inquiries, requests and problems; Answering calls in English and Polish; Analyzing and resolving queries on first contact; Strong cooperation with other departments regarding solving customer's...
Key responsibilities: Providing high quality customer service by responding to telephone and email inquiries, requests and problems; Answering calls in foreign languages on a variety of products and services; Analyzing and resolving queries on first contact or forwarding details to appropriate...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.; wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; skuteczne rozpatrywanie próśb klientów; wprowadzanie i...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Main Responsibilities: Analyzes, diagnoses and resolves network/IT incidents. Manages production network to ensure efficient and effective transaction processing; Works with technical support groups to implement new hardware, software, and application technologies; Demonstrates the sense of urgency...