Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na elavon.pl
Specjalista ds. Reklamacji Kartowych
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Rozpatrywanie, telefonicznie i mailowo, reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych Visa i MasterCard;
- Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;
- Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji kartowych;
- Dzienny kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy;
- Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych rozwiązań dla Klienta i Firmy;
- Dokumentowanie działań podjętych na rzecz rozwiązania sprawy;
- Cykliczne sporządzanie raportów.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta;
- Umiejętności wyciągania wniosków bazując na dostępnej dokumentacji;
- Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
- Odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
Dołączając do naszego międzynarodowego zespołu zyskasz m.in.:
- umowę o pracę
- opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- kursy językowe
- kartę sportową / dofinansowanie do wakacji
- programy rozwojowe i szkolenia
- spotkania integracyjne
- dodatkowe dni wolne