NEO24.pl to sklep internetowy istniejący na polskim rynku e-commerce od grudnia 2006 roku. Od samego początku sukcesywnie rozwijamy ofertę, starając się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów.
aktywną obsługę klientów w punkcie wydawania towaru, w tym udzielanie informacji na temat zamówienia i wydanie towaru; przyjmowanie towaru; realizację planów sprzedaży; przestrzeganie standardu obsługi klienta.
aktywną obsługę klientów w punkcie wydawania towaru, w tym udzielanie informacji na temat zamówienia i wydanie towaru; przyjmowanie towaru; realizację planów sprzedaży; przestrzeganie standardu obsługi klienta.
Organizacja pracy biurowej; Nadzór nad sprawnym obiegiem korespondencji oraz dokumentacji; Prowadzenie kalendarza spotkań; Koordynowanie współpracy i komunikacji pomiędzy działami Spółki; Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań; Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych.
obsługę klientów Spółki NEO24.PL poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od klientów i nadzór nad ich realizacją; utrzymywanie kontaktu z kontrahentami Spółki;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbałość o wysokie standardy obsługi zgłoszeń reklamacyjnych poprzez: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę; Regularne informowanie klientów o statusie złożonej reklamacji; Terminowe i zgodne z przepisami...
obsługę klientów Spółki NEO24.PL poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od klientów i nadzór nad ich realizacją; utrzymywanie kontaktu z kontrahentami Spółki;
serwis i obsługę towarów reklamacyjnych: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę; Kontakty z serwisami zewnętrznymi; Prawidłowe przechowywanie towaru w Dziale Reklamacji; Regularne informowanie klientów o statusie złożonej reklamacji; Terminowe i zgodne z przepisami...
obsługę klientów Spółki NEO24.PL poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od klientów i nadzór nad ich realizacją; utrzymywanie kontaktu z kontrahentami Spółki;