NEO24.PL to sklep internetowy istniejący na polskim rynku e-commerce od grudnia 2006 roku. Od samego początku sukcesywnie rozwijamy ofertę, starając się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów.
W związku z intensywnym rozwojem sklepu internetowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: SDR/NEO/06/12
Nr Ref.: SDR/NEO/06/12
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- serwis i obsługę towarów reklamacyjnych:
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę
- Kontakty z serwisami zewnętrznymi
- Prawidłowe przechowywanie towaru w Dziale Reklamacji
- Regularne informowanie klientów o statusie złożonej reklamacji
- Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego
- Komunikatywności, samodzielności w działaniu, odpowiedzialności
- Odporności na stres – umiejętności pracy w warunkach wielozadaniowości oraz pod presją czasu
- Znajomości komputera – pakiet Office
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (serwisant, magazynier)
Kandydatom oferujemy:
W zamian za zaangażowanie i wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, pracę w młodym, zgranym zespole, możliwość intensywnego rozwoju zawodowego, niezbędne narzędzia pracy.