NEO24.pl to sklep internetowy istniejący na polskim rynku e-commerce od grudnia 2006 roku. Od samego początku sukcesywnie rozwijamy ofertę, starając się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów.
Tworzenie i realizacja strategii w obszarach sprzedaży internetowej produktów/sprzętu z branży IT, Bieżące zarządzanie sprzedażą produktów IT w kanałach internetowych, Dbanie o jakość i aktualność oferty produktowej, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Analiza oferty i...
Projektowanie i samodzielne prowadzenie kampanii online; Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań aktywizujących sprzedaż; Analiza i optymalizacja kampanii internetowych pod kątem ich efektywności; Tworzenie kontentu marketingowego;
Optymalizacja kampanii internetowych pod kątem ich efektywności; Wdrażanie nowych rozwiązań online wspierających sprzedaż; Projektowanie i prowadzenie kampanii online; Nadzór i koordynacja kampanii AdWords; Monitorowanie kampanii i optymalizacja podejmowanych działań; Poszukiwanie i...
obsługę klientów NEO24 poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od Klientów i nadzór nad ich realizacją; utrzymywanie kontaktu z kontrahentami Spółki;
obsługę klientów NEO24 poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od Klientów i nadzór nad ich realizacją; utrzymywanie kontaktu z kontrahentami Spółki;
obsługę klientów NEO24 poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od Klientów i nadzór nad ich realizacją; utrzymywanie kontaktu z kontrahentami Spółki;
aktywną obsługę klientów w punkcie wydawania towaru, w tym udzielanie informacji na temat zamówienia i wydanie towaru; przyjmowanie towaru; realizację planów sprzedaży; przestrzeganie standardu obsługi klienta.
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę; Regularne informowanie klientów o statusie złożonej reklamacji Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;
obsługę klientów Spółki NEO24.PL poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od klientów i nadzór nad ich realizacją;
jakość i terminowość obsługi reklamacji przydzielonej grupy kontrahentów, przyjęcie sprzętu do magazynu Działu Reklamacji wraz ze sprawdzeniem jego stanu i kompletności, zgodnie ze zgłoszeniem reklamacyjnym i załączoną dokumentacją, terminowe zgłaszanie i wysyłkę towarów do...
kształtowanie oferty handlowej dla danej marki w branży IT, budowanie oraz wdrażanie strategii sprzedażowej dla danej marki oraz realizacja przyjętej polityki cenowej, udział w negocjacjach warunków współpracy z Dostawcami i Producentami, odpowiedzialność za realizację kontraktów z...
aktywną obsługę klientów w punkcie wydawania towaru, w tym udzielanie informacji na temat zamówienia i wydanie towaru; przyjmowanie towaru; realizację planów sprzedaży; przestrzeganie standardu obsługi klienta.
obsługę Klientów Spółki NEO24.PL , przyjmowanie dostaw, kontrolę stanów magazynowych, przygotowanie i ekspedycję przesyłek do Klientów, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów sprzedażowych i magazynowych, utrzymywanie porządku na terenie magazynu.
obsługę klientów Spółki NEO24.PL poprzez telefon i email zgodnie z określonymi standardami; realizację planów sprzedażowych; doradztwo w zakresie wyboru produktów RTV, AGD, FOTO, IT i innych; przyjmowanie zamówień od klientów i nadzór nad ich realizacją;
aktywną obsługę klientów w punkcie wydawania towaru, w tym udzielanie informacji na temat zamówienia i wydanie towaru; przyjmowanie towaru; realizację planów sprzedaży; przestrzeganie standardu obsługi klienta.