Najnowsze oferty pracy

  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

Neo24.pl
Wrocław
praca stacjonarna
4179 dni temu

W związku z intensywnym rozwojem sklepu internetowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:



Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Wrocław


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę
  • Regularne informowanie klientów o statusie złożonej reklamacji

  • Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenia średniego lub wyższego
  • Komunikatywności, samodzielności w działaniu, odpowiedzialności
  • Odporności na stres – umiejętności pracy w warunkach wielozadaniowości oraz pod presją czasu
  • Znajomości komputera – pakiet Office
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na infolinii
  • Mile widziana znajomość przepisów prawa konsumenckiego, w szczególności w zakresie reklamacji
Kandydatom oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Pracę w młodym, zgranym zespole
  • Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)
 

Podobne oferty

  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...