Od 2004 roku specjalizujemy się w produkcji oraz sprzedaży obrazów, fototapet i elementów dekoracji wnętrz dla Klientów z całego świata. Kochamy tworzyć dekoracje, które upiększą każde wnętrze na całym świecie. Działamy w oparciu o pasję naszych współpracowników, czerpiąc radość z tworzenia.
Wsparcie Klienta anglojęzycznego i polskojęzycznego w całym procesie zakupowym (doradztwo przy wyborze produktu, rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji oraz zwrotów); Obsługa kontaktów z największych portali aukcyjnych; Dbałość o wysoki poziom zadowolenia Klientów; Tłumaczenia tekstowe.
kompletacja towaru do załadunku; załadunek oraz rozładunek samochodu; przeprowadzanie kontroli odbiorczej; sporadyczne przewożenie towaru do punktu DPD w Niemczech; przestrzeganie przepisów BHP.
Podejmowanie działań dążących do optymalizacji procesów produkcyjnych; Tworzenie i nadzór nad dokumentacją technologiczną (instrukcje, karty operacyjne) Wsparcie przy wdrażaniu nowych produktów; Odpowiedzialność za wprowadzanie nowych technologii; Projektowanie i planowanie procesów...
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację nowych produktów w zakresie projektowania opakowań oraz wdrożenia ich do produkcji, stworzenia dokumentacji oraz nadzór nad rozpoczęciem procesu produkcji. Zakres obowiązków: projektowanie schematów logistycznych palet...
Nawiązywanie i rozwój kontaktów biznesowych z klientami; Wyszukiwanie nowych serwisów internetowych (sklepów) oraz platform aukcyjnych w celu nawiązania współpracy oraz wprowadzenia produktów firmy; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Analiza określonego rynku zagranicznego;
Terminowa realizacja zadań, planowanie realizacji zleceń produkcyjnych; Nadzór nad jakością i terminowością produkcji; Optymalizacja działań, wdrażanie nowych praktyk i rozwiązań; Monitorowanie bieżących procesów; Nadzorowanie i monitorowanie efektywności pracy zespołu; Ustalanie...
Na w/w stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Wsparcie Klienta niemieckojęzycznego w całym procesie zakupowym (doradztwo przy wyborze produktu, rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji oraz zwrotów); Obsługa kontaktów z największych portali aukcyjnych (eBay, Amazon); Dbałość o wysoki...
Do obowiązków Product Managera należeć będzie: Przygotowywanie i koordynowanie wdrożeń nowych produktów; Tworzenie nowych newsletterów z wykorzystaniem platformy Freshmail (zapewniamy szkolenia wdrażające); Weryfikacja strategii cenowych w sklepach partnerów; Wsparcie Country Manager-ów...
Do najważniejszych obowiązków należeć będzie: Wsparcie użytkowników systemów IT; Rozwiązywanie problemów informatycznych; Budowa i modernizacja sieci komputerowej; Podstawowa znajomość systemów Windows i Unix; Znajomość podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji;
Wstawianie oferty produktowej na portalach internetowych tj. allegro, eBay, amazon; Administrowanie i zarządzanie bazą produktów na portalach internetowych; Tworzenie statystyk i analiz sprzedażowych; Aktywny współudział w budowaniu polityki sprzedażowej; Analizowanie i monitorowanie...
Do głównych obowiązków HR Managera należeć będzie: Wsparcie Kierowników oraz doradztwo HR w zakresie zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych; Realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla produkcyjne oraz...
Do najważniejszych obowiązków Managera, należeć będą: Zdobywanie nowych partnerów oraz utrzymywanie z nimi relacji biznesowych; Wyszukiwanie nowych serwisów internetowych (sklepów) oraz platform aukcyjnych w celu nawiązania współpracy oraz wprowadzenia naszych produktów; Budowanie...
Wsparcie Klienta anglojęzycznego i polskojęzycznego w całym procesie zakupowym (doradztwo przy wyborze produktu, rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji oraz zwrotów); Obsługa kontaktów z największych portali aukcyjnych; Dbałość o wysoki poziom zadowolenia Klientów; Tłumaczenia tekstowe.
Na w/w stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym; Administrowanie produktami dostępnymi w naszym sklepie internetowym; Tworzenie baz danych oraz analiz sprzedażowych; Monitorowanie oraz zarządzanie kluczowymi wskaźnikami;...
Do głównych obowiązków Specjalisty należeć będzie: Wsparcie Działu Finansowego i Controllingu w bieżących analizach; Przygotowywanie raportów, uzgadnianie danych między systemami; Identyfikacja usprawnień, możliwości automatyzacji w procesie rozliczeń i koordynacja ich zmian; Rozliczanie transakcji;