Ogłoszenie numer: 1404008, z dnia 2016-12-08
artgeist Sp. z o.o.
Marka artgeist Sp. z o.o. od ponad dekady specjalizuje się w tworzeniu artykułów dekoracyjnych, które nadają niepowtarzalny charakter wystrojom wnętrz Klientów z całego świata. Nasza oferta obejmuje ponad 16 000 oryginalnych wzorów sprzedawanych za pośrednictwem naszych licznych sklepów internetowych.
Jeśli jesteś zainteresowany podnoszeniem swoich kwalifikacji oraz pracą na bardzo samodzielnym stanowisku, dołącz do naszego Zespołu jako:
Asystent ds. Wsparcia i Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Na w/w stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym;
- Administrowanie produktami dostępnymi w naszym sklepie internetowym;
- Tworzenie baz danych oraz analiz sprzedażowych;
- Monitorowanie oraz zarządzanie kluczowymi wskaźnikami;
- Przygotowywanie tłumaczeń (np. opisy produktów, teksty marketingowe);
- Analizowanie i monitorowanie działań konkurencji w e-commerce.
Wymagania
Jesteś idealnym Kandydatem na to stanowisko, jeśli:
- Biegle komunikujesz się w języku niemieckim – warunek konieczny;
- Znasz podstawowe funkcje Excela;
- Jesteś bardzo samodzielny i umiesz zarządzać swoim czasem;
- Jesteś zorientowany na realizację celów sprzedażowych;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce.
Oferujemy
Oprócz rozwoju zawodowego, naszym Pracownikom oferujemy:
- Udział w ciekawych projektach z zakresu e-commerce;
- Atrakcyjne zniżki na wszystkie produkty firmy;
- Realny wpływ na kształt firmy;
- Pakiety motywacyjne.