Ogłoszenie numer: 1439913, z dnia 2016-12-16
artgeist Sp. z o.o.
Marka artgeist od ponad dekady specjalizuje się w tworzeniu artykułów dekoracyjnych, które nadają niepowtarzalny charakter wystrojom wnętrz Klientów z całego świata. Nasza oferta obejmuje ponad 16 000 oryginalnych wzorów sprzedawanych za pośrednictwem naszych licznych sklepów internetowych.
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie, aplikuj na stanowisko:
Asystent/ka ds. wsparcia i obsługi Klienta anglojęzycznego i polskojęzycznego
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Wsparcie Klienta anglojęzycznego i polskojęzycznego w całym procesie zakupowym (doradztwo przy wyborze produktu, rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji oraz zwrotów);
- Obsługa kontaktów z największych portali aukcyjnych;
- Dbałość o wysoki poziom zadowolenia Klientów;
- Tłumaczenia tekstowe.
Wymagania
Jesteś idealnym Kandydatem na to stanowisko, jeśli:
- Biegle komunikujesz się w języku angielskim zarówno w mowie jak i w piśmie;
- Nawiązywanie połączeń telefonicznych nie stanowi dla Ciebie problemu oraz dobrze odnajdujesz się w kontaktach międzyludzkich;
- Swobodnie obsługujesz komputer;
- Potrafisz dobrze zorganizować czas pracy oraz dotrzymać terminowość zrealizowania poszczególnych zadań.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, otwartym i kreatywnym Zespole;
- Stały kontakt z językiem angielskim oraz zdobywanie nowych kwalifikacji zawodowych (ścieżka kariery oraz szkolenia);
- Szansę na wzrost wynagrodzenia dzięki naszym comiesięcznym premiom;
- Umowę o pracę na korzystnych warunkach (już na okresie próbnym!);
- Możliwość korzystania z obiektów sportowych dzięki karcie MultiSport;
- Możliwość przyłączenia się do pakietu medycznego oraz ubezpieczenia grupowego – Twoje zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas ważne;
- Zniżki na lodowe i czekoladowe słodkości Balduno Manufaktura – by skutecznie naładować akumulatory po pracy :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.