MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Rzeczy, którymi będziesz się zajmować: Aktywna sprzedaż telefoniczna produktów premium: prestiżowych konferencji, szkoleń i warsztatów; Obsługa branż: m.in. bankowość i finanse, energetyka, telekomunikacja, media, IT; Badanie potrzeb nowych oraz stałych Klientów; Nawiązywanie...
Opis stanowiska: Budowa i rozbudowa baz danych w oparciu o research internetowy i rozmowy telefoniczne; Utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami; Zapraszanie uczestników VIP na projekty poświęcone kluczowym sektorom gospodarki: telekomunikacja, energetyka, bankowość,...
Przygotowanie projektów graficznych dla różnorodnych zastosowań (broszury, oferty, katalogi, grafiki na stronę www i inne) Przygotowanie i druk materiałów na eventy; Drukowanie materiałów kolorowych wewnątrz firmy; Druk identyfikatorów oraz dyplomów i certyfikatów; Przygotowywanie...
Obowiązki: Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie przygotowania konferencji dla sektorów: telekomunikacja, media, energetyka, bankowość, ubezpieczenia, IT, HR (strona merytoryczna, prelegenci, patroni, partnerzy) Przygotowywanie pism, wniosków o patronaty, korespondencji,...
Obowiązki: Merytoryczne przygotowywanie konferencji i kongresów dla sektorów: telekomunikacja, media, energetyka, bankowość, ubezpieczenia, IT, HR; Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Research tematyczny; Przygotowywanie pism, korespondencji,...
Dołącz do nas i wyślij swoją aplikacje do programu: „STARTUJ PO STAŻ” - Dział organizacji i koordynacji konferencji Oferujemy staż w dziale koordynacji szkoleń i konferencji. Będziesz mieć możliwość nabycia doświadczenia w obszarze organizacji wydarzeń biznesowych dla czołowych...
Zadania: Tworzenie stron internetowych na potrzeby firmy, Aktualizacja i wprowadzanie poprawek na firmowe strony internetowe. Tworzenie raportów Google Analytics.
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów o wycenie jednostkowej od 25tys. do 200 tys. złotych; Budowanie relacji z potencjalnymi klientami korporacyjnymi (sektory: telekomunikacja, media, energetyka, bankowość,ubezpieczenia, IT, HR) Opracowywanie ofert sponsorskich dla produktów oferowanych...
Zadania: Współpraca i wsparcie Project Managera lub Senior Project Managera; Współpraca przy merytorycznym przygotowywaniu warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, telekomunikacja, media, farmacja etc. Wsparcie przy wyborze koncepcji, kontakty z ekspertami z różnych...
Zapraszamy na płatny staż dla webmasterów. Zadania: Tworzenie stron internetowych na potrzeby firmy. Aktualizacja i wprowadzanie poprawek na firmowestrony internetowe. Wprowadzanie nowych wydarzeń na firmowe stronyinternetowe.
Zakres obowiązków: Telefoniczna aktualizacja baz danych; Budowa i rozbudowa baz danych; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami; Ścisła współpraca z działami produkcji i sprzedaży;
Rzeczy, którymi będziesz się zajmować: Aktywna sprzedaż telefoniczna produktów premium: prestiżowych konferencji, szkoleń i warsztatów; Obsługa branż: m.in. bankowość i finanse, energetyka, telekomunikacja, media, IT; Badanie potrzeb nowych oraz stałych Klientów; Nawiązywanie...
Zadania: Pozyskiwanie patronów medialnych; Kontakty z mediami - współpraca z dziennikarzami, partnerami, utrzymywanie pozytywnych relacji, koordynacja świadczeń; Redakcja informacji prasowych oraz przekazywanie ich do mediów; Przygotowywanie materiałów do przedruku dla mediów oraz jego...
Rzeczy, którymi będziesz się zajmować: Research tematyczny, badanie grupy docelowej; Produkcja szkoleń otwartych i zamkniętych o tematyce miękkiej, tj. szkoleń dot. rozwoju osobistego, rozwoju umiejętności interpersonalnych itp. Kontakt z bazą Trenerów i poszukiwanie nowych; Negocjowanie...
Zadania: Pozyskiwanie patronów medialnych; Kontakty z mediami - współpraca z dziennikarzami, partnerami, utrzymywanie pozytywnych relacji, koordynacja świadczeń; Redakcja informacji prasowych oraz przekazywanie ich do mediów; Przygotowywanie materiałów do przedruku dla mediów oraz jego...