MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Zadania: Pisanie artykułów tematycznych związanych z projektami firmy; Redagowanie, korekta i edytorstwo treści; Pisanie tekstów, opisów produktów i innych treści reklamowych; Tworzenie ofert reklamowych dot. organizowanych projektów; Współpraca z grafikami, portalami, mediami;
Rzeczy, którymi będziesz się zajmować: Aktywna sprzedaż telefoniczna produktów premium: prestiżowych konferencji, szkoleń i warsztatów; Obsługa branż: m.in. bankowość i finanse, energetyka, telekomunikacja, media, IT; Badanie potrzeb nowych oraz stałych Klientów; Nawiązywanie...
Zadania: Pozyskiwanie patronów medialnych; Kontakty z mediami - współpraca z dziennikarzami, partnerami, utrzymywanie pozytywnych relacji, koordynacja świadczeń; Redakcja informacji prasowych oraz przekazywanie ich do mediów; Przygotowywanie materiałów do przedruku dla mediów oraz jego...
Organizacja pracy recepcji; Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie...
Sprzedaż pakietów sponsorskich, partnerskich oraz wystawienniczych, Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych, Opracowywanie ofert sponsorskich dla produktów oferowanych przez Spółkę, Ustalanie warunków umów sponsorskich oraz nadzór nad ich realizacją, Utrzymywanie długofalowych...
Przedmiotem przetargów będą zamówienia na: szkolenia grupowe i wewnętrzne; organizację konferencji, kongresów; organizację zjazdów firmowych; usługi public relations; Obowiązki: Przygotowywanie ofert przetargowych i wymaganej dokumentacji; Sporządzanie pism wynikających z procedur...
Obowiązki: Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie przygotowania konferencji dla sektorów: telekomunikacja, media, energetyka, bankowość, ubezpieczenia, IT, HR (strona merytoryczna, prelegenci, patroni, partnerzy) Przygotowywanie pism, wniosków o patronaty, korespondencji,...
Opis stanowiska: Telefoniczny kontakt z klientem w celu weryfikacji kwestii administracyjnych; Przygotowywanie baz danych pomocnych do wykonywania analiz i raportów; Wsparcie działu weryfikacji w telefonicznej aktualizacji baz danych; Zapewniamy pakiet wdrożeniowy dla nowych pracowników: Stałe...
Zakres obowiązków: Redagowanie umów; Sprawdzanie umów pod kątem obowiązujących przepisów prawnych; Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami w kwestiach prawnych i organizacyjnych; Obsługa administracyjna działu prawnego, w tym w szczególności w zakresie przepływu informacji i...
Rzeczy, którymi będziesz się zajmować: Aktywna sprzedaż telefoniczna produktów premium: prestiżowych konferencji, szkoleń i warsztatów; Obsługa branż: m.in. bankowość i finanse, energetyka, telekomunikacja, media, IT; Badanie potrzeb nowych oraz stałych Klientów; Nawiązywanie...
Współpraca i wsparcie Project Managera lub Senior Project Managera; Współpraca przy merytorycznym przygotowywaniu warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja, media, logistyka etc. Wsparcie przy wyborze koncepcji, kontakty z...
Oferujemy staż w dziale koordynacji konferencji i warsztatów. Będziesz miał możliwość nabycia doświadczenia w obszarze organizacji wydarzeń biznesowych dla czołowych firm w Polsce i na świecie. Zobaczysz jak profesjonalnie organizuje się sympozja, konferencje i warsztaty.
Opracowanie strategii polityki personalnej firmy; Prowadzenie procesu rekrutacji i zatrudnienia pracowników; Udział w tworzeniu procesów związanych z miękkim obszarem HR; Tworzenie ścieżek kariery, ocen pracowniczych, systemów motywacyjnych; Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy;...
Zakres obowiązków: Telefoniczna aktualizacja baz danych; Budowa i rozbudowa baz danych; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami; Ścisła współpraca z działami produkcji i sprzedaży;
Organizacja pracy recepcji; Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie...