PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przygotowywanie comiesięcznych raportów i analiz, współudział w tworzeniu narzędzi oraz procedur kontrolingowych, optymalizacja procesów operacyjnych i finansowych, udział w sporządzaniu projektów planów działalności operacyjnej i inwestycyjnej...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie materiałów m.in odpowiedzi niezbędnych w relacjach Spółki z mediami, monitoring otoczenia medialnego we wszystkich kanałach komunikacji w celu utrzymania właściwego wizerunku Spółki. Zakres zadań wykonywanych na...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: uzgadnianie i opiniowanie pod względem prawnym projektów przepisów wewnętrznych, uzgadnianie pod względem prawnym projektów umów oraz innych istotnych dokumentów, występowanie z substytucji radcy prawnego w postępowaniach sądowych / przed innymi...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzorowanie przydzielonych zadań inwestycyjnych w celu ich zrealizowania zgodnie z wymogami Spółki. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą – Prawo budowlane,...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: dokonywanie weryfikacji parametrów i regulacji przekaźników zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i wymaganiami producenta w celu utrzymania ich w pełnej sprawności, prowadzenie dokumentacji realizowanych prac w celu dokonania ewidencji i rozliczeń,...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozpatrywanie sporów pod kątem technicznym oraz wsparcie dla komórek organizacyjnych realizujących zadania inwestycyjne w Regionie w zakresie spraw mogących skutkować roszczeniami, opiniowanie zakresów technicznych planowanych do udzielenia zamówień...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Rozpoznawanie potrzeb Spółki w zakresie planowania potrzeb inwestycyjnych w celu przygotowania planu rzeczowego zadań inwestycyjnych; Współpraca z zespołami projektowymi i jednostkami organizacyjnymi spółki, Pozyskiwanie potrzeb inwestycyjnych z...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: naliczanie premii w oparciu o przyjęte założenia i wytyczne limitów środków, administrowanie i obsługa systemu informatycznego premiowania pracowników, rozliczanie, monitorowanie funduszy...
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie odpowiedniej jakości inwestycji realizowanych przez Spółkę. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zapewnienie zewnętrznego wsparcia eksperckiego w zakresie technologii dla projektów wymagających ekspertyz oraz badań...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie oraz uzgadnianie projektów aktów wewnętrznych organów statutowych Spółki dla oceny ich formalno-prawnej zgodności z przepisami powszechnie obowiązującego prawa i procedurami obowiązującymi w Spółce, występowanie z substytucji...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji i raportów zgodnie z metodyką zarządzania projektami przy użyciu odpowiednich narzędzi informatycznych zgodnie ze standardami i wymaganiami Spółki, przygotowywanie raportów w MS Word oraz prezentacji w MS...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...