Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. relacji z mediami

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2686 dni temu

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Stanowisko* ds. relacji z mediami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IIP/58/07/17

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie materiałów m.in odpowiedzi niezbędnych w relacjach Spółki z mediami, monitoring otoczenia medialnego we wszystkich kanałach komunikacji w celu utrzymania właściwego wizerunku Spółki.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • rzetelne wsparcie rzecznika prasowego i osób odpowiedzialnych za komunikację z mediami. Przyjmowanie pytań dziennikarzy i przygotowanie odpowiedzi w oparciu o współpracę z jednostkami i komórkami merytorycznymi,
  • przygotowanie materiałów, organizacja i dokumentowanie wydarzeń medialnych m.in. konferencji prasowych, wykonywanie zestawień tematycznych i analiz z monitoringu mediów,
  • przygotowanie serwisu prasowego i bieżący monitoring informacji we wszystkich kanałach oraz reagowanie wg. procedur na informacje wrażliwe dla wizerunku Spółki.
  • wykonywanie dokumentacji fotograficznej,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji Spółki z otoczeniem medialnym poprzez właściwe reagowanie w trakcie sytuacji kryzysowych,
  • prowadzenie bazy redakcji ogólnopolskich i regionalnych, oraz jej aktualizacja,
  • współpraca z biurami prasowymi ministerstwa oraz spółek z branży kolejowej,
  • udział w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia na działania informacyjne i promujące w zakresie merytorycznym.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe (lub ostatni rok studiów) na kierunkach dziennikarstwo, filologie, nauki społeczne, public relations,
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych ze współpracą z mediami oraz promocją,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (A1-A2),
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
  • umiejętność bardzo dobrej komunikacji pisemnej, sprawnego przekazywania informacji, myślenia analitycznego oraz dobrego zarządzania czasem,
  • umiejętność radzenie sobie z emocjami, współpracy, radzenie sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta, otwartość na zmianę. 

Mile widziane kwalifikacje:

  • znajomość obsługi programów Corel, Photoshop.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...