PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie comiesięcznych raportów i analiz,
- współudział w tworzeniu narzędzi oraz procedur kontrolingowych,
- optymalizacja procesów operacyjnych i finansowych,
- udział w sporządzaniu projektów planów działalności operacyjnej i inwestycyjnej dla inwestycji infrastrukturalnych,
- udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji planu działalności operacyjnej i inwestycyjnej w ujęciu rzeczowym i finansowym,
- ocena zrealizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych w aspekcie osiągnięcia założonych celów oraz przyjętego planu działalności inwestycyjnej,
- identyfikacja i analizowanie ryzyka w procesie inwestycyjnym oraz wprowadzanie środków zaradczych,
- współpraca z zespołami kontraktu w zakresie przygotowania i rozliczania projektów współfinansowanych z RPO i środków unijnych,
- współudział w opracowywaniu programów inwestycji oraz weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczno-finansowej,
- analizy ekonomiczno-finansowe związane z działalnością operacyjną i inwestycyjną dla inwestycji infrastrukturalnych,
- proponowanie rozwiązań sygnalizowanych na podstawie przeprowadzanych analiz.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata pracy w obszarze inwestycji,
- praktyczne doświadczenie związane z controllingiem projektów infrastrukturalnych,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wytycznych obowiązujących Beneficjentów RPO i POIiŚ,
- biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności zaawansowana znajomość programu Excel),
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość systemu SAP,
- znajomość MS Project,
- znajomość zasad księgowania,
- znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.