Grupa DEKRA w Polsce to część założonego w 1925 roku, międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie. W Polsce działamy od ponad 20 lat.
Jesteśmy wiodącym dostawcą usług dla biznesu. Zapewniamy bezpieczeństwo we wszystkich branżach, przeprowadzając audyty, oceny, inspekcje i nadzory techniczne oraz ekspertyzy rzeczoznawcze. Badamy wyroby i nadzorujemy inwestycje. Certyfikujemy systemy zarządzania i wspieramy rozwój personelu.
Pracujemy w biurach głównych we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie oraz w biurach regionalnych w Gdańsku, Poznaniu i Toruniu.
Opis stanowiska: przygotowywanie ofert, prezentacji handlowych oraz planów działań handlowych na podstawie obowiązujących wytycznych i polityk firmy; zarządzanie bazą danych CRM; planowanie i koordynacja działań wspierających procesy sprzedaży;
Osoba na stanowisku Asystenta/ki biura będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie Zespołu Planowania i Nadzoru Ekspertyz w zakresie zadań administracyjno-organizacyjnych. Jeśli jesteś osobą energiczną, zorganizowaną, sumienną i chcesz doskonalić swoje umiejętności, to stanowisko jest dla Ciebie.
Osoba na stanowisku Asystenta/ki biura będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie Zespołu Planowania w zakresie zadań administracyjno-organizacyjnych. Jeśli jesteś osobą energiczną, zorganizowaną, sumienną i chcesz doskonalić swoje umiejętności, to stanowisko est dla Ciebie.
OPIS STANOWISKA: sprzedaż i promowanie usług firm, przygotowywanie oraz nadzór nad ofertami dla klientów, współpraca z zespołem oraz klientem przy realizacji projektów, utrzymywanie relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów i partnerów, stała komunikacja i współpraca z ekspertami.
OPIS STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizowanie, przygotowywanie i obsługę szkoleń, w szczególności szkoleń on-line, będzie bieżącym wsparciem pracowników Zespołu Szkoleń, trenerów/ ekspertów w zakresie realizacji szkoleń. Do Twoich zadań...