Grupa DEKRA w Polsce to część założonego w 1925 roku, międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie. W Polsce działamy od ponad 20 lat.
Jesteśmy wiodącym dostawcą usług dla biznesu. Zapewniamy bezpieczeństwo we wszystkich branżach, przeprowadzając audyty, oceny, inspekcje i nadzory techniczne oraz ekspertyzy rzeczoznawcze. Badamy wyroby i nadzorujemy inwestycje. Certyfikujemy systemy zarządzania i wspieramy rozwój personelu.
Pracujemy w biurach głównych we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie oraz w biurach regionalnych w Gdańsku, Poznaniu i Toruniu.
Osoba na stanowisku Asystenta/ki biura będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie Zespołu Planowania i Nadzoru Ekspertyz w zakresie zadań administracyjno-organizacyjnych.
Jeśli jesteś osobą energiczną, zorganizowaną, sumienną i chcesz doskonalić swoje umiejętności, to stanowisko jest dla Ciebie.
WYMAGANIA:
- wykształcenie min. średnie / preferowane wyższe,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- język angielski na poziomie B1,
- język niemiecki mile widziany,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i otwartość,
- samodzielność, dokładność́, sumienność́ realizacji zadań.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie,
- umowa o pracę,
- elastyczny czas pracy,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia,
- przyjazna kultura organizacyjna,
- przyjazne środowisko pracy.