Grupa DEKRA w Polsce to część założonego w 1925 roku, międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie. W Polsce działamy od ponad 20 lat.
Jesteśmy wiodącym dostawcą usług dla biznesu. Zapewniamy bezpieczeństwo we wszystkich branżach, przeprowadzając audyty, oceny, inspekcje i nadzory techniczne oraz ekspertyzy rzeczoznawcze. Badamy wyroby i nadzorujemy inwestycje. Certyfikujemy systemy zarządzania i wspieramy rozwój personelu.
Pracujemy w biurach głównych we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie oraz w biurach regionalnych w Gdańsku, Poznaniu i Toruniu.
Specjalista ds. relacji z klientem i rozwoju sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- przygotowywanie ofert, prezentacji handlowych oraz planów działań handlowych na podstawie obowiązujących wytycznych i polityk firmy
- zarządzanie bazą danych CRM
- planowanie i koordynacja działań wspierających procesy sprzedaży
WYMAGANIA:
- doświadczenie w zakresie wsparcia sprzedaży lub doświadczenie zawodowe w komunikacji marketingowej w sektorze B2B – min 2 lata
- znajomość standardów obsługi klienta
- wysoka umiejętność samoorganizacji pracy własnej,
- kreatywny umysł (i umiejętność dostosowania swojego myślenia do kontekstu biznesowego).
- analityczne myślenie, kompetentne wypowiadanie się w mowie i piśmie
- dbałość o szczegóły (umiejętność korekty pracy własnej i innych)
- czynne prawo jazdy kat. B
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1.
- umiejętność posługiwania się systemem CRM (Salesforce – mile widziany) oraz pakietem MS Office – warunek konieczny
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia
- ciekawa praca w dynamicznym zespole
- przyjazna kultura organizacyjna