Jesteśmy częścią grupy spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od blisko 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audytu, doradztwa podatkowego oraz konsultingu biznesowego. Pracujemy dla polskich i zagranicznych firm, także dla największych globalnych marek. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 130 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. 80 proc. naszego zespołu to kobiety, ta proporcja zachowana jest również wśród kadry managerskiej. Zapewniamy realne możliwości rozwoju, aż 1/3 naszych managerów zaczynała współpracę z nami od stanowisk asystenckich.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych; Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie; Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych; Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów;
Zakres obowiązków: Pomoc w sprawnym funkcjonowaniu sekretariatu; Współpraca z pracownikami kancelarii; Prowadzenie i tworzenie wszelkich wymaganych formularzy, dokumentów, prezentacji i korespondencji zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim; Tłumaczenia w języku polskim i...
Opis stanowiska: Wsparcie specjalistów w realizacji usług kadrowych lub płacowych dla klientów Bieżąca aktualizacja bazy danych oraz udzielanie informacji w oparciu o dane w systemie; Prowadzenie akt osobowych; Administrowanie dokumentacją kadrową lub płacową oraz ich archiwizacja; Pomoc w...
Opis stanowiska: Pomoc przy realizacji prowadzonych projektów; Wspieranie zespołu w przeprowadzaniu analiz i badań rynku adekwatnie do doświadczenia; Analiza sprawozdań finansowych (zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami rachunkowości) Opracowywanie i prezentacja wniosków i...
Opis stanowiska: Przeprowadzanie audytów firm z różnych sektorów; Analiza sprawozdań finansowych (zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami rachunkowości) Opracowywanie i prezentacja wniosków i rekomendacji z przeprowadzonych badań; Przygotowywanie/przegląd skonsolidowanych...
Opis stanowiska: Udział w testach systemu RCP w ramach projektów wdrożeniowych usługi RCP; Wsparcie po wdrożeniowe dla Klienta; Wsparcie w rozliczanie czasu pracy w systemie RCP; Udział w rozwoju systemu RCP, w tym udział w testach; Wspieranie szkoleń z obsługi systemu RCP;
Scope of responsibilities will include: Creation of consolidated financial statements & group financial report; Establishing, maintaining and managing formal internal control & insurance policies and procedures; Developing accounting policies to comply with generally accepted accounting principles,...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za: Rozwój i liderowanie obszarowi Robotyzacji Procesów Biznesowych i realizacja projektów w tym obszarze dla Klientów zewnętrznych; Poznawanie nowych trendów i nauka pojawiających się na rynku rozwiązań dotyczących Robotyzacji...
Zakres odpowiedzialności: Prowadzenie recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Przyjmowanie i obsługa klientów i gości; Organizacja podróży służbowych; Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym; Zapewnienie sprawnego...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych; Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży; Analizy rynku i konkurencji; Analiza i optymalizacja procesów biznesowych; Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych; Zarządzanie niewielkimi projektami...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych; Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży; Analizy rynku i konkurencji; Analiza i optymalizacja procesów biznesowych; Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych; Zarządzanie niewielkimi projektami...
Opis stanowiska: Wsparcie działu HR w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych: Tworzenie ogłoszeń o pracę; Zarządzanie kalendarzem spotkań; Prowadzenie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych; Udział w spotkaniach rekrutacyjnych; Aktywne pozyskiwanie kandydatów metodą Direct search;...
Opis stanowiska: Wystawianie faktur dla klientów; Weryfikacja zapisów na kontraktach klientów; Przygotowywanie raportów; Utrzymywanie kontaktów z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności;