Jesteśmy częścią grupy spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od blisko 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audytu, doradztwa podatkowego oraz konsultingu biznesowego. Pracujemy dla polskich i zagranicznych firm, także dla największych globalnych marek. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 130 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. 80 proc. naszego zespołu to kobiety, ta proporcja zachowana jest również wśród kadry managerskiej. Zapewniamy realne możliwości rozwoju, aż 1/3 naszych managerów zaczynała współpracę z nami od stanowisk asystenckich.
Zakres obowiązków: Pomoc w sprawnym funkcjonowaniu sekretariatu; Współpraca z pracownikami kancelarii; Prowadzenie i tworzenie wszelkich wymaganych formularzy, dokumentów, prezentacji i korespondencji zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim; Tłumaczenia w języku polskim i...
Opis stanowiska Przygotowywanie prezentacji i szablonów dokumentów; Aktualizacja stron internetowych; Przygotowywanie grafik do materiałów marketingowych; Wsparcie w tworzeniu newsletterów; Bieżące wsparcie pracy działu marketingu;
Opis stanowiska: Samodzielne przygotowywanie rozliczeń podatkowych; Przygotowywanie miesięcznych i rocznych raportów dla Zarządu, rozliczeń podatkowych, raportów GUS i NBP; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Ewidencja operacji gospodarczych w obrocie krajowym i zagranicznym;
Oferujemy: Elastyczny czas pracy (7-9/15-17) Rewelacyjną atmosferę w zespole; Pracę w międzynarodowym środowisku; Prywatną opiekę medyczną; Kartę sportową na preferencyjnych warunkach; Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach; Kursy językowe; on-line (angielski, niemiecki)...
Opis stanowiska: Dostarczanie na czas kompleksowych informacji finansowych Klientom; Kontrola poprawności wprowadzonych danych przez podległych pracowników (kilkuosobowy zespół Asystentów, Starszych Asystentów) Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod...
Opis Stanowiska: Przy wsparciu specjalisty będziesz miał/a szansę: Zapewnienie prawidłowej obsługi płacowej pracowników; Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS (Program Płatnik) Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych; Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży; Analizy rynku i konkurencji; Analiza i optymalizacja procesów biznesowych; Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych; Zarządzanie niewielkimi projektami...
Czym się będziesz zajmował na tym stanowisku? Będziesz świadczył/-a specjalistyczne usługi konsultacyjno-wdrożeniowych w zakresie systemu SAP (obszary PA, PY) Będziesz realizował/-a prace wdrożeniowe modułu zarządzania kadrami i płacami. Będziesz analizował/-a wymagania...
Opis stanowiska: Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników; Administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za: Rozwój i liderowanie obszarowi Robotyzacji Procesów Biznesowych i realizacja projektów w tym obszarze dla Klientów zewnętrznych; Poznawanie nowych trendów i nauka pojawiających się na rynku rozwiązań dotyczących Robotyzacji...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych; Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży; Analizy rynku i konkurencji; Analiza i optymalizacja procesów biznesowych; Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych; Zarządzanie niewielkimi projektami...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych; Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie; Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych; Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów;