Promesa Plus Sp. z o.o. - multiagencja ubezpieczeniowa oferująca szeroką gamę produktów wiodących towarzystw ubezpieczeniowych. Firma specjalizuje się zarówno w sprzedaży ubezpieczeń jak również w jej organizacji z uwzględnieniem specyfiki działalności Kluczowego Klienta.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku dołączy do zespołu Działu Sprzedaży Bezpośredniej, który specjalizuje się w składaniu ofert ubezpieczenia klientom multiagencji. Umożliwiamy naszym klientom wybór najlepszej oferty ubezpieczenia i zakup polisy w dogodnym dla nich systemie. Praca wymaga...
Opis stanowiska Dział Telefonicznej Obsługi Klienta w naszym biurze w Warszawie to obecnie 6 konsultantów. Nie jest to typowe call center, lecz wyspecjalizowany w obsłudze jednego z kanałów sprzedaży dział dużej multiagencji ubezpieczeniowej. Umożliwiamy naszym Klientom wybór najlepszej...
Opis stanowiska Do obowiązków asystenta należy: odnowienie polisy ubezpieczeniowej na kolejny rok (zebranie danych od klienta niezbędnych do wznowienia ubezpieczenia), informowanie klientów o zbliżających się terminach rat za ubezpieczenia, ewidencja polis ubezpieczeniowych i płatności w...
Opis stanowiska Do obowiązków należy: administrowanie oraz obsługa biura profesjonalne zarządzanie sekretariatem zarządzanie dokumentacją przychodzącą i wychodzącą obsługa telefonów przychodzących współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług administracyjnych obsługa spotkań oraz...
Opis stanowiska Do obowiązków asystenta należy aktywne wsparcie pracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej poprzez telefoniczny/mailowy kontakt z klientem, których celem jest: odnowienie polisy ubezpieczeniowej na kolejny rok (zebranie danych od klienta niezbędnych do wznowienia...
Do obowiązków należy: aktywne i samodzielne pozyskiwanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych; raportowanie prowadzonych działań sprzedażowych; budowanie dobrych relacji z klientami; bieżąca obsługa pozyskanych klientów;
Opis stanowiska Dział Telefonicznej Obsługi Klienta w naszym biurze w Warszawie to obecnie 6 konsultantów. Nie jest to typowe call center, lecz wyspecjalizowany w obsłudze jednego z kanałów sprzedaży dział dużej multiagencji ubezpieczeniowej. Umożliwiamy naszym Klientom wybór najlepszej...