Promesa Plus Sp. z o.o. - firma zajmująca się pośrednictwem ubezpieczeniowym, współpracująca z wiodącymi na polskim rynku zakładami ubezpieczeniowymi w zakresie produktów oferowanych klientom indywidualnym i korporacyjnym, prowadząca działalność w zakresie administrowania programami ubezpieczeniowymi i produktami finansowymi na rzecz czołowych instytucji finansowych w Polsce. Aktualnie do naszego biura w Warszawie (ul. św. Jacka Odrowąża) poszukujemy pracowników na stanowisko:
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta w naszym biurze w Warszawie to obecnie 6 konsultantów. Nie jest to typowe call center, lecz wyspecjalizowany w obsłudze jednego z kanałów sprzedaży dział dużej multiagencji ubezpieczeniowej. Umożliwiamy naszym Klientom wybór najlepszej dla nich oferty ubezpieczenia i zakup polisy za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub kontaktu on-line. Zależy nam na rozwoju pracowników i długotrwałej współpracy.
Do obowiązków konsultanta ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń należy prowadzenie rozmów przychodzących oraz wychodzących (do naszych dotychczasowych klientów oraz klientów współpracującego z nami banku), których celem jest:
-
telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjnych i majątkowych);
-
telefoniczna obsługa klientów (tłumaczenie warunków ubezpieczeniowych i pomoc w wyborze ubezpieczenia)
- znajomość tematyki ubezpieczeń komunikacyjnych
- doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń
- komunikatywność i predyspozycje sprzedażowe
- umiejętność szybkiego uczenia się
- umiejętność nawiązywania relacji z klientem przez telefon
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- stałe wynagrodzenie podstawowe + prowizja
- praca w systemie jednozmianowym (poniedziałek-piątek)
- szkolenia merytoryczne z tematyki ubezpieczeniowej oraz obsługi klienta