Promesa Plus Sp. z o.o. - firma zajmująca się pośrednictwem ubezpieczeniowym, współpracująca z wiodącymi na polskim rynku zakładami ubezpieczeniowymi w zakresie produktów oferowanych klientom indywidualnym i korporacyjnym, prowadząca działalność w zakresie administrowania programami ubezpieczeniowymi i produktami finansowymi na rzecz czołowych instytucji finansowych w Polsce.
Aktualnie do naszego biura w Warszawie (ul. św. Jacka Odrowąża) poszukujemy pracowników na stanowisko:
Do obowiązków asystenta należy:
-
odnowienie polisy ubezpieczeniowej na kolejny rok (zebranie danych od klienta niezbędnych do wznowienia ubezpieczenia),
-
informowanie klientów o zbliżających się terminach rat za ubezpieczenia,
-
ewidencja polis ubezpieczeniowych i płatności w systemach sprzedażowych,
-
telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów,
-
dokonywanie zmian na polisach,
-
udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych,
-
tworzenie bazy klientów,
-
zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta,
-
budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
-
prace administracyjne związane z obsługą ubezpieczeniową Klienta.
-
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-
dobra organizacja czasu pracy
-
samodzielność i dokładność
-
umiejętność szybkiego uczenia się
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
-
umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami
-
zaangażowania w wykonywaną pracę
-
możliwość natychmiastowego podjęcia zatrudnienia
-
stabilne warunki zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze godzin
-
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale ubezpieczeń nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmy
-
przyjazną atmosferę w pracy