devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Responsibilities Work closely with Business Development Managers by providing support in all technical issues; Prepare technical solutions that fulfill the customers’ expectations and convince them to cooperate with the company; Work closely with engineering department to align the company's...
Opis Stanowiska praca z wykorzystaniem języków obcych - angielski oraz włoski lub niemiecki; obsługa zapytań Klientów dotyczących ofert, wycen za pomocą wewnętrznego systemu zarządzającego cenami oraz kontraktami; aktualizacja cenników w systemie dla poszczególnych biznesów;...
Job Description As a Technical Project Manager you will be part of Professional Services team and work directly with Customers to deliver our Clients' solutions. TPMs lead the technical integration of customers’ web sites with the our Client's network. You will own the technical implementation...
Opis Stanowiska udział w realizacji projektu związanego z rozwojem edukacji współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; przeprowadzenie, we współpracy z radą pedagogiczną szkoły podstawowej,...
Opis Stanowiska: Planowanie spotkań i telekonferencji, organizowanie podróży służbowych; Prowadzenie kalendarza spotkań członków zespołów projektowych; Planowanie spotkań wewnętrznych poprzez rezerwacje sal konferencyjnych i organizowanie cateringu; Zapewnienie komfortowych warunków...
Opis Stanowiska doradztwo finansowe w oparciu o analizę potrzeb Klientów Bankowości Osobistej; dobór usług i produktów inwestycyjnych, transakcyjnych, ubezpieczeniowych oraz kredytowych; budowanie portfela Klientów Zamożnych oraz zarządzanie jego dochodowością i strukturą produktów;...
Opis Stanowiska wsparcie działu kontroli i ryzyka w testach bezpieczeństwa dla oddziałów i departamentów banku z regionu EMEA; prowadzenie testów AYiC (Are You in Control) dla jednostki operacyjnej w Warszawie; podsumowanie i ocena wyników testów, tworzenie i zgłaszanie rekomendacji;...
Job Description Act as technical resource and escalation point for multiple technologies, including Windows, Mac and Linux systems. Answer helpdesk phone calls/emails, assessing type of request and logging them into the ticket tracking system. Support must be provided in English. To maintain a high...
Opis Stanowiska Twoje obowiązki będą dotyczyły optymalizacji strony, pozycjonowania organicznego, kampanii linków sponsorowanych, programów partnerskich, e-mail marketingu, przygotowywaniu budżetu online. W szczególności zaś: udział w doskonaleniu i implementacja strategii sprzedaży...
Opis Stanowiska tworzenie kompleksowych materiałów multimedialnych w programie PowerPoint na potrzeby banku inwestycyjnego; ścisła współpraca z zespołem, liderami zmiany oraz Operations Managerem; kreowanie treści prezentacji zgodnie z ustalonymi szablonami oraz wytycznymi korporacyjnymi;...
Opis Stanowiska pozyskiwanie Klientów biznesowych, budowa i obsługa portfela; aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dla segmentu małych/średnich przedsiębiorstw; ocena kondycji finansowej Klientów; realizacja planów sprzedażowych; budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną...
Opis Stanowiska: Planowanie spotkań i telekonferencji, organizowanie podróży służbowych; Prowadzenie kalendarza spotkań członków zespołów projektowych; Planowanie spotkań wewnętrznych poprzez rezerwacje sal konferencyjnych i organizowanie cateringu; Zapewnienie komfortowych warunkow...
Opis Stanowiska: Poszukujemy utalentowanego oraz nastawionego na szybki rozwój profesjonalisty HR, który ceni możliwość wywierania wpływu na biznes w dynamicznej i kompleksowej organizacji, również na poziome europejskim i globalnym.
Opis Stanowiska: opracowywanie dokumentacji do rejestracji produktów (wyroby medyczne) na całym świecie, zgodnie z obowiązującym dla danego kraju prawem; wsparcie bieżących projektów rejestracyjnych i zarządzanie dokumentacją rejestracyjną; identyfikacja wymogów regulacyjnych dla...
Opis Stanowiska inicjowanie kontaktów telefonicznych z byłymi oraz obecnymi Klientami firmy w celu prezentacji aktualnej oferty; aktualizowanie bazy danych Klientów; przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań; dbanie o rozwój portfolio Klientów; budowanie świadomości marki;...