Zatrudniamy ponad 200 dobrze wyszkolonych inżynierów. Uczestniczą oni w projektowaniu najszybszych pociągów w Niemczech, we Włoszech czy w Chinach, a także innych pojazdów m.in.: w Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Rumunii i Kanadzie. Firma posiada status Centrum Badawczo-Rozwojowego nadany przez ministra gospodarki w 2009 roku.
Z roku na rok zwiększamy swoją obecność na rynkach zagranicznych, obecnie szczególnie interesuje nas rynek azjatycki.
Dzięki wieloletniej współpracy z liderem w produkcji pojazdów szynowych, firmą Bombardier Transportation, braliśmy udział w przygotowaniu projektu pociągu dużych prędkości ZEFIRO, przeznaczonego na rynek chiński oraz włoski.
Od 2004 roku angażujemy się też w wiele programów związanych z lotnictwem, m.in. w budowę samolotów Airbus A380 oraz Airbus A350.
Od 2010 roku zajmujemy się także produkcją. Naszym pierwszym i sztandarowym wyrobem stał się pantograf 160EC, skonstruowany przez specjalistów EC Engineering. Obecnie produkujemy także nowoczesne toalety próżniowe oraz inne komponenty kolejowe. Przełomowym momentem było połączenie naszych sił z Zakładem Narzędziowym PZL Mielec w 2012 roku. Od tego czasu jesteśmy się również znaczącym producentem oprzyrządowania dla lotnictwa i kolejnictwa oraz uruchomiliśmy produkcję seryjną części.
Dynamiczny rozwój firmy potwierdzamy poprzez udział w największych projektach inżynierskich na świecie, jak i uczestnictwo w kluczowych targach: InnoTrans w Berlinie oraz Paris Air Show w Le Bourget pod Paryżem.
Aktualne oferty pracy
Zobacz oferty innych pracodawców
-
Specjalista w Pracowni Badań i Rozwoju
Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN Kraków praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista w Pracowni Badań i Rozwoju
Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN Kraków praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV