devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Job Description Diary management, organizing trips and transportation when relevant/required. Organising meetings, collating reports and filing as appropriate. Support with organizing events. Manage and maintain operational filing system; organizing and storing paperwork, documents and computer...
Job Description Journal generate sub-ledgers and prepare SOX schedules to validate proper posting to the General Ledger - review A/P G/L and E/X G/L for accuracy and request any necessary adjustments to be made; Prepare various accruals and accrual reversals; Evaluate and amortize prepaid expenses;...
Job Description: The role of a Recruiting Administrator includes: administrating the recruitment process, updating and maintaining relevant candidate data bases, and coordinating campus and student events. The Recruiting Administrator will be expected to perform the following tasks, in addition to...
Job Description: As a Visual Graphic Specialist you will generate high quality presentation material, in a timely manner and liaise with Quality Coordinators, Operations Manager and Client representatives over instructions, quality and workflow. You will have an opportunity to create presentations...
Opis Stanowiska kompleksowa obsługa recepcji; dbanie o korespondencję, jej ewidencjonowanie, przekazywanie do odpowiednich osób, pilnowanie terminów odpowiedzi; obsługa centrali telefonicznej- odbieranie połączeń, przyjmowanie wiadomości, przełączanie rozmówców w razie potrzeby; opieka...
Job Description Lead budget planning, recommit processm onth and cycle. Act as a liaison between EMEAR finance, Global SSC and SSCP. Partner with budget owners and financial controllers to porduce group overall monthly, Quarter to date spend and quarterly outlook for SSC leadership team. Consult and...
Job Description Managing the delivery of business critical projects within the business operations environment. Lead the planning and implementation of project. Facilitate the definition of project scope, goals and deliverables. Define project tasks and resource requirements required in order to...
Opis Stanowiska administrowanie sprawami personalnymi; udział w procesie komunikacji wewnętrznej firmy (zapewnienie obiegu dokumentów pracowniczych) samodzielna realizacja projektów rozwojowych i badań wewnętrznych dla podległej części organizacji; współpraca z Menadżerami w temacie...
Obowiązki: Sporządzanie i analiza raportów finansowych; Uczestnictwo w procesie budżetowania; Udział w zamknięciu miesiąca, szacowanie rezerw; Współudział w rozwoju systemu controllingu i procesów kontroli wewnętrznych; Usprawnianie procedur kontroli kosztów; Weryfikacja sprzedaży i...
Opis Stanowiska Uczestnictwo w międzynarodowych projektach wdrożeniowych z obszaru IT. Zapewnienie wsparcia w procesach QA oraz UAT. Analiza danych oraz procesów i proponowanie rozwiązań usprawniających implementowane narzędzia. Przygotowywanie raportów z testów UAT; Aktywne wspieranie...
Obowiązki na stanowisku: Stanowienie pierwszej linii wsparcia dla rozmów przychodzących w zakresie podstawowych problemów technicznych; Nadzór nad przyjmowanymi zgłoszeniami, delegowanie spraw bardziej złożonych do kolejnych linii wsparcia; Profesjonalna i rzetelna obsługa Klienta;