devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Job Description: Draft and negotiate contracts with vendors on behalf of our Client. Responsibility for end to end process of SOW drafting. Contribute to SOW template improvements and best practice documentation. Collaborate with Vendor Managers and other Contract Managers.
Opis Stanowiska Obsługa gości odwiedzających firmę. Odbieranie połączeń telefonicznych i kierowanie ich do właściwych osób w organizacji. Kontakt z kurierami oraz obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Współpraca z wewnętrznymi działami firmy. Utrzymywanie sprawnego i...
Your responsibilities will be: Support our revenue management efforts; Designing and preparing analysis; Making visualizations and recommendations to internal clients;
Opis Stanowiska Obsługa systemów informatycznych. Zgłaszanie błędów do systemów. Prowadzenie ewidencji zgłoszonych błędów. Testowanie upgrade’ów. Tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne. Uzupełnianie swojej wiedzy z zagadnień niezbędnych do realizacji zadań, aktualizacja wiedzy...
Opis Stanowiska Rozliczanie składek ubezpieczeniowych za polisy komunikacyjne (księgowania). Kontrola i poprawa naliczeń prowizyjnych. Weryfikacja poprawności wystawionych faktur. Wysyłka dokumentów do biura księgowego. Inne prace zlecone przez Przełożonego.
Opis Stanowiska Wsparcie klientów w zakresie użytkowania aplikacji poprzez e-mail, czat i telefon; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; Współpraca z innymi działami; Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami;
Job Description Manage data from various systems; Create reports (data on go-to-market strategies) Gather requirements from internal clients (sales & BDM teams) Customer validation: research on end customer information (KYC)
Job Description Support deal shaping process in close collaboration with Business Development Managers and Sales team; Create support quotes for Technical Support team - scoping, pricing and cost/margin analysis; Be the direct point of contact for stakeholders - Service Delivery, Sales and Product...
Job Description Providing network problems resolution; Preparing root cause analysis; Conducting trainings to the customers of services/ products of the company; Solving technical problems.
Opis Stanowiska Praca dla globalnego lidera w dziedzinie finansów; Rozwiązywanie złożonych problemów sieciowych; Bieżące monitorowanie działania infrastruktury sieciowej; Proponowanie własnych rozwiązań i usprawnień, celem podniesienia satysfakcji Klienta; Wsparcie młodszych...
Opis Stanowiska Pełnienie wiodącej roli w doświadczonym zespole specjalistów; Wpływ na architekturę projektu, wybór technologii i kierunek rozwoju zupełnie nowego projektu;
Opis Stanowiska: Współpraca z Konsultantem w celu tworzenia nowych rozwiązań dla Klientów, Wdrażanie proof of concepts, Rozwój webowych aplikacji responsywnych, Praca z rozwiązaniami Open Source, Tworzenie dokumentacji dla użytkowników oraz pomoc w rozwoju materiałów szkoleniowych.
Jeśli: Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe w dużej firmie. Jesteś osobą dyspozycyjną, gotową na nowe wyzwania. Jesteś komunikatywny i pozytywnie nastawiony do ludzi. Potrafisz zarządzać czasem i łatwo podejmujesz decyzje. Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym. Obsługa...
Opis Stanowiska Praca w zespole Customer Care, którego głównym zadaniem jest obsługa Klientów Indywidualnych (dział Contact Center) oraz obsługa Klientów Biznesowych (dział Sales Support). Przyjmowanie i odpowiadanie na zgłoszenia od Klientów (z zakresu: problemów technicznych, zapytań...
Opis Stanowiska Praca w wykwalifikowanym zespole Contact Center - bieżąca obsługa Klientów posiadających ubezpieczenie motoryzacyjne . Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów w zakresie świadczeń ubezpieczenia, sytuacji awaryjnych (stłuczka, wypadek). Weryfikacja posiadanych...