Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Kelner będzie odpowiedzialna za obsługę klientów w Restauracji Winestone, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie korzystnych relacji. Dodatkową odpowiedzialnością Kelnera będzie przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w...
Hotel General Manager will be responsible for comprehensive hotel management of a unit belonging to the international chain (78 rooms) implementing sales, distribution and pricing strategies in order to achieve set economic targets, applying established standards and providing the highest quality of...
Kelner/ka będzie odpowiedzialny/a za pomoc w obsłudze klientów w poszczególnych punktach gastronomicznych, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie korzystnych relacji z klientem. Dodatkową odpowiedzialnością będzie przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w punktach...
Kelner/Barman będzie odpowiedzialny/a za obsługę gości w restauracji i barze, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie przyjaznej atmosfery w restauracji.
Główne obszary odpowiedzialności: nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem restauracji, zarządzanie grupą kelnerów podczas zmiany, obsługa gości w restauracji hotelowej i podczas śniadań, prezentowanie oferty gastronomicznej gościom hotelowym, ścisła współpraca z działem Kuchni w...
Szef Kuchni będzie odpowiedzialny/a za nadzorowanie jakości serwowanych dań, przestrzeganie obowiązujących norm i standardów, tworzenie ofert kulinarnych, podejmowanie inicjatyw we wprowadzaniu nowych dań, zamawianie towaru i surowców, zapewnienie dobrej organizacji pracy podległego...
Recepcjonista/tka będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta. Dodatkową odpowiedzialnością Recepcjonisty/stki będzie informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym...
Recepcjonista/tkabędzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta. Dodatkową odpowiedzialnością Recepcjonisty/stki będzie informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym...
Inspektor Pięter będzie odpowiedzialny za koordynację i nadzór nad całokształtem spraw związanych z obsługą gości hotelowych w zakresie odpowiedniego, zgodnego ze standardami marki przygotowania pokoi hotelowych do sprzedaży, nadzór nad pokojowymi i pracownikami firm zewnętrznych , w...
Pokojowa/y będzie odpowiedzialna/y za pomoc w zapewnieniu higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych i pomieszczeniach ogólnodostępnych zgodnie z wymogami i standardami sieci.
Kelner/ka będzie odpowiedzialny/a za obsługę klientów w poszczególnych punktach gastronomicznych, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie korzystnych relacji z klientem. Dodatkową odpowiedzialnością będzie przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w punktach...
Kucharz będzie odpowiedzialny/a za przygotowanie potraw i dań, zapewnienie wysokiej jakości produktów i usług oraz przestrzeganie norm i standardów HACCP, estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań, dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu oraz przestrzeganie zasad...
The Guest Relations department at Sofitel Wroclaw Old Town focuses on providing the highest level of service to hotel's guests and customers promoting the brand values and its vision. Guest Relations Supervisor/Manager lives and breathes displaying the "Cousu Main (Service from the heart)" attitude...
Recepcjonista/tka będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta. Dodatkową odpowiedzialnością Recepcjonisty/stki będzie informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym...
Kelner/ka będzie odpowiedzialny/a za obsługę klientów w poszczególnych punktach gastronomicznych, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie korzystnych relacji z klientem. Dodatkową odpowiedzialnością będzie przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w punktach...