Mercure Gdynia Centrum
Zapewnianie wysokiej jakości usług Służby Pięter, kierowanie, nadzór i koordynację prac podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, szkolenie, ocenianie, doradzanie oraz dyscyplinowanie personelu, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu. Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia doskonałej jakości obsługi gości.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Rozumienie oczekiwań klientów,
- Umiejętność organizowania pracy zespołu, szkolenia i motywowania pracowników,
- Umiejętność pracy w dużym, wielokulturowym zespole,
- Dynamizm, dokładność i sumienność,
- Dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
- Dobrą znajomość języka angielskiego,
- Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia.
- Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej,
- Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne,
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport,
- Spotkania integracyjne,
- Obiady pracownicze,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie,
- Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.