Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach, usługach dodatkowych świadczonych przez hotel, a także obsługa kasy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach, usługach dodatkowych świadczonych przez hotel, a także obsługa kasy.
Główne zadania: sporządzanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży (okresowe oraz nakierowane na wybrany zakres danych) na podstawie wewnętrznego systemu informacji; konsolidowanie baz danych w Excelu; przygotowywanie prezentacji dotyczących wyników sprzedaży w Power Point; wsparcie...
Jeżeli zależy Ci na zadowoleniu gościa, spełnianiu jego oczekiwań, umiesz budować bliską, emocjonalną więź z gościem, to mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole. Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika ds. Gastronomii będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości produktu i...
Osoba zatrudniona na stanowisku Kelner będzie odpowiedzialna za obsługę klientów w Restauracji Winestone, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie korzystnych relacji. Dodatkową odpowiedzialnością Kelnera będzie przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w...
Inspektor Pięter będzie odpowiedzialny za zapewnianie wysokiej jakości usług w dziale Służby Pięter,kierowanie, nadzór i koordynację prac podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający...
Kluczowe obowiązki: Kierowanie zespołem kuchni bankietowej i śniadaniowej; Organizacja i gwarancja wysokiej jakości usług gastronomicznych dostarczanych klientowi; Dbanie o odpowiednią prezentację bufetu śniadaniowego; Kreatywne tworzenie przerw kawowych; Tworzenie ofert bankietowych MICE...
Kucharz będzie odpowiedzialny/a za przygotowanie potraw i dań, zapewnienie wysokiej jakości produktów i usług oraz przestrzeganie norm i standardów HACCP, estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań, dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu oraz przestrzeganie zasad...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. Konferencji i Bankietów będzie odpowiedzialna za zarządzanie działem konferencji i bankietów, organizację spotkań segmentu MICE oraz ścisłą współpracę i komunikację z pozostałymi działami hotelu w tym zakresie.
Kelner/ka będzie odpowiedzialny/a za obsługę gości w restauracji NOVO2, śniadań i bankietów, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie przyjaznej atmosfery w restauracji.
Kelner/ka będzie odpowiedzialny/a za obsługę klientów w poszczególnych punktach gastronomicznych (sniadania, konferencje i bankiety, room service), zapewnienie wysokiej jakości usług oraz budowanie korzystnych relacji z klientem. Dodatkową odpowiedzialnością będzie przestrzeganie...
Kluczowe obowiązki: Udzielanie informacji pomocnej klientowi, w tym o możliwościach turystycznych i kulturalnych; Pośrednictwo w sprzedaży usług oferowanych przez firmy zewnętrzne; Zakup i rezerwacje biletów do teatrów, opery, muzeum, PKP, linii lotniczych, itp. Aranżowanie wycieczek...
Main role of the General Manager is going to be comprehensive operational management of the hotel in order to achieve set economic growth and quality targets as well as development of the hotel team and employees’ individual potential. You are going to be a leader in your daily work and in...