GfK jest jedną z wiodących agencji badawczych na świecie, w której ponad 11 tys. ekspertów opracowuje nowe metody badawcze i odnajduje odpowiedzi na pytania, jak - w przeszło stu krajach -ludzie żyją, jakich zakupów dokonują i co myślą.
Zakres obowiązków/odpowiedzialności prowadzenie rozmów telefonicznych; prowadzenie korespondencji; budowanie długofalowych relacji z respondentami; Wymagania: umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – konieczna dobra dykcja; umiejętność prowadzenia korespondencji – pisanie...
Opis stanowiska: pomoc techniczna w przygotowaniu prezentacji w Power Point, pomoc w przygotowywaniu raportów, zestawów danych, analiz, interpretacji wyników, podtrzymywanie kontaktów z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, wyszukiwanie informacji na zadane tematy w Internecie,...
Opis stanowiska: pomoc techniczna w przygotowaniu prezentacji w Power Point, pomoc w przygotowywaniu raportów, zestawów danych, analiz, interpretacji wyników, podtrzymywanie kontaktów z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, wyszukiwanie informacji na zadane tematy w internecie,...
Opis stanowiska: Zespół Marketing & Data Sciences wykonuje zaawansowane analizy statystyczne oraz oferuje szerokie konsultacje w zakresie metodologii badań rynkowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: stosowanie w szerokim zakresie metod statystycznych oraz...
Oferujemy: pracę w zgranym zespole w centrum Warszawy w naszym studio CATI mieszczącym się na powiślu, przy ul. Ludnej 2; pracę zdalną w domu; elastyczny czas pracy; ankieterzy sami wybierają dni, w których mogą pracować oraz dogodną zmianę (I zmiana 9-14.30, II zmiana 15-21 w dni...
Opis stanowiska: pomoc techniczna w przygotowaniu prezentacji w Power Point, pomoc w przygotowywaniu raportów, zestawów danych, analiz, interpretacji wyników, podtrzymywanie kontaktów z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, wyszukiwanie informacji na zadane tematy w Internecie,...
Oferujemy: pracę zdalną (w domu), elastyczny czas pracy (również w weekendy w godzinach 10:00-18:00); ankieterzy sami wybierają dni, w których mogą pracować oraz dogodną dla siebie zmianę (I zmiana: 9:00-14:30; II zmiana 15:00-21:00 w dni powszednie); każdy może podjąć z nami...
Opis stanowiska: Osoba ta będzie odpowiedzialna za: merytoryczne wspieranie Zespołu Obsługi Klienta w zakresie metodologii badania, kontrolę jakości danych, prowadzenie analiz statystycznych zarówno w oparciu o gotowe procedury jak i poszukiwanie innowacyjnych narzędzi odpowiadających na...
Obowiązki: prowadzenie rozmów telefonicznych, prowadzenie korespondencji, budowanie długofalowych relacji z respondentami. Wymagania: umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – konieczna dobra dykcja, umiejętność prowadzenia korespondencji – pisanie listów, e-maili, znajomość...
pomoc techniczna w przygotowaniu prezentacji w Power Point, pomoc w przygotowywaniu raportów, zestawów danych, analiz, interpretacji wyników, podtrzymywanie kontaktów z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, wyszukiwanie informacji na zadane tematy w internecie, prasie itp..
Zakres odpowiedzialności: prowadzenie rozmów telefonicznych, prowadzenie korespondencji, budowanie długofalowych relacji z respondentami. Wymagania: umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – konieczna dobra dykcja, umiejętność prowadzenia korespondencji – pisanie listów,...
Zakres odpowiedzialności: prowadzenie rozmów telefonicznych, prowadzenie korespondencji, budowanie długofalowych relacji z respondentami. Wymagania: umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – konieczna dobra dykcja, umiejętność prowadzenia korespondencji – pisanie listów,...
Wymagania: wykształcenie średnie, miły głos i dobra dykcja, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, dyspozycyjność głównie w godzinach popołudniowo - wieczornych (15 - 21) oraz w weekendy, umiejętność obsługi komputera, podstawowa znajomość języka angielskiego, doświadczenie...