Click House jest polską agencją zorientowaną na powiększanie biznesu kontrahentów poprzez dostarczanie Klientów do ich portfela biznesowego za pomocą narzędzi zintegrowanego marketingu online. Działamy na rynku od 2008 roku.
co najmniej kilkuletnie doświadczenie; praktyczna znajomość relacyjnych baz danych (np.MySql) doświadczenie w budowaniu i optymalizacji wysokowydajnych aplikacji webowych na bazie PHP; znajomość OpenX;
doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych w oparciu o Java; znajomość środowiska JBoss AS oraz Seam; mile widziana znajomość Adobe Flash; praktyczne doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych (MySql) samodzielność; umiejętność zarządzania czasem; terminowość;
Pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich; Realizacja założonych celów sprzedażowych; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Sporządzanie ofert handlowych oraz Umów; Negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją;
Proponujemy zdobycie cennego doświadczenia w dziale Sprzedaży oraz zapoznanie się w praktyce z funkcjonowaniem firmy marketingu internetowego. Osoba zatrudniona na rzeczonym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczne umawianie oraz odbywanie spotkań z Klientami bezpośrednimi.
Proponujemy zdobycie cennego doświadczenia w dziale Obsługi Klienta naszej firmy oraz zapoznanie się w praktyce z funkcjonowaniem firmy marketingu internetowego. Osoba zatrudniona na rzeczonym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert dla Klientów indywidualnych oraz agencyjnych
samodzielne prowadzenie pełnej księgowości w Sp. z o. o. oraz dokonywanie rozliczeń prawno-podatkowych Spółki; sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym; sporządzanie sprawozdań, analiz finansowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa sporządzanie...
Proponujemy zdobycie cennego doświadczenia w dziale Sprzedaży oraz zapoznanie się w praktyce z funkcjonowaniem firmy marketingu internetowego. Osoba zatrudniona na rzeczonym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczne umawianie oraz odbywanie spotkań z Klientami bezpośrednimi.
koordynacja obiegu dokumentów kontakty z kontrahentami przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą koordynacja kalendarza spotkań, podróży służbowych, etc.