Ogłoszenie numer: 126449, z dnia 2010-12-17
Click House jest polską agencją zorientowaną na powiększanie biznesu kontrahentów poprzez dostarczanie Klientów do ich portfela biznesowego za pomocą narzędzi zintegrowanego marketingu online. Działamy na rynku od 2008 roku.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AZ/11/2010
Opis stanowiska
- koordynacja obiegu dokumentów
- kontakty z kontrahentami
- przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej
- zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
- koordynacja kalendarza spotkań, podróży służbowych, etc.
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 6 miesięcy
- dyspozycyjność
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doskonała organizacja pracy
- samodzielność w działaniu
- wysoka kultura osobista
Oferujemy
- pracę w rozwijającej się firmie
- atrakcyjne wynagrodzenie
- uczciwe warunki pracy
- sympatyczną atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.