Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: prowadzenie analiz danych w systemach informatycznych Banku w zakresie identyfikowania podejrzanych transakcji mających związek z praniem pieniędzy oraz finansowaniem terroryzmu, prowadzenie centralnego rejestru transakcji podlegających przepisom o przeciwdziałaniu...
Będziesz odpowiedzialny za: weryfikację kompletności dokumentów do złożonych wniosków o kredyt, przygotowywanie umów dla produktów hipotecznych, weryfikację dokumentacji w zakresie spełnienia warunków do uruchomienia kredytu oraz wypłaty kolejnych transz, księgowe uruchamianie...
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę operacyjną klientów Banku Pocztowego S.A., utrzymywanie stałych relacji z klientami Banku; zapewnienie obsługi gotówkowej, prawidłową ewidencję danych w systemach informatycznych, w tym realizacja zleceń płatniczych klientów, zgodnie z dyspozycjami...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: znajomość przepisów wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących faktur i innych dokumentów księgowych otrzymywanych do realizacji przez Sekcję, weryfikowanie pod kątem zgodności z przepisami wewnętrznymi Banku,...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: telefoniczne wsparcie Klientów zgodnie z naszymi zasadami, wykonywanie operacji w aplikacjach i systemach bankowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: przygotowanie dokumentacji dotyczącej nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, przebiegu zatrudnienia oraz umów cywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,...