Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Jeżeli jesteś osobą, która chce: samodzielnie realizować innowacyjne projekty, współtworzyć polską bankowość, wykorzystywać własną inicjatywę, zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, mieć stabilne warunki zatrudnienia, korzystać z bogatego pakietu benefitów.
U nas da się! samodzielnie realizować innowacyjne projekty, współtworzyć polską bankowość, budować rynkowe doświadczenie, zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, mieć stabilne warunki zatrudnienia, wykorzystywać własną inicjatywę, korzystać z bogatego pakietu benefitów.
Będziesz odpowiedzialny za: Świadczenie pomocy prawnej w szczególności: sporządzanie opinii prawnych, w tym opiniowanie przepisów wewnętrznych i umów zawieranych przez Bank w zakresie formalno-prawnym, uczestnictwo w negocjacjach i przygotowywanie umów handlowych Banku, sprawowanie...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: bieżące wsparcie procesów prowadzonych w ramach Zespołu Sprzedażowego, sporządzanie cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych, zarządzanie i aktualizację wewnętrznej bazy danych, wsparcie Dyrektora Regionalnego w bieżących zadaniach.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW ORAZ REALIZACJĘ CELÓW SPRZEDAŻOWYCH WE WSKAZANYCH JEDNOSTKACH POPRZEZ: regularne wizyty w oddziałach detalicznych w podległym Regionie Sprzedaży, obserwacja pracy, ocena realizacji standardów sprzedaży i obsługi...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW ORAZ REALIZACJĘ CELÓW SPRZEDAŻOWYCH WE WSKAZANYCH JEDNOSTKACH POPRZEZ: regularne wizyty w oddziałach detalicznych w podległym Regionie Sprzedaży, obserwacja pracy, ocena realizacji standardów sprzedaży i obsługi...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW ORAZ REALIZACJĘ CELÓW SPRZEDAŻOWYCH WE WSKAZANYCH JEDNOSTKACH POPRZEZ: regularne wizyty w oddziałach detalicznych w podległym Regionie Sprzedaży, obserwacja pracy, ocena realizacji standardów sprzedaży i obsługi...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW ORAZ REALIZACJĘ CELÓW SPRZEDAŻOWYCH WE WSKAZANYCH JEDNOSTKACH POPRZEZ: regularne wizyty w oddziałach detalicznych w podległym Regionie Sprzedaży, obserwacja pracy, ocena realizacji standardów sprzedaży i obsługi...
Będziesz odpowiedzialny za: przyjmowanie korespondencji z Poczty Polskiej, kurierów, rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencji lub w systemie obiegu korespondencji, dekretacja i przekazanie korespondencji do komórek Banku, przyjmowanie korespondencji z komórek Banku do wysyłki oraz...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: generowanie danych z hurtowni danych na bieżące potrzeby Departamentu oraz Pionu Rozwoju Biznesu i Sprzedaży; przygotowywanie raportów zarządczych i operacyjnych cyklicznych i ad hoc; analizę zachowań klientów i udział w opracowywaniu segmentacji klientów...