- pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- obsługę operacyjną klientów Banku Pocztowego S.A.,
- utrzymywanie stałych relacji z klientami Banku
- zapewnienie obsługi gotówkowej,
- prawidłową ewidencję danych w systemach informatycznych, w tym realizacja zleceń płatniczych klientów, zgodnie z dyspozycjami składanymi przez klientów,
- przestrzeganie standardów jakości i obsługi klienta obowiązujących w Banku Pocztowym S.A.
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie na stanowisku kasjerskim w instytucji finansowej (mile widziane)
- wysoką kulturę osobistą,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji,
- samodzielność i gotowość do podejmowania wyzwań,
- odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
- dobrą znajomość obsługi Microsoft Office,
- dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych, znajomość lokalnego rynku.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.