Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

Archiwalne oferty pracy

  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    2868 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Młodszy Specjalista Service Desk (Informatyk)

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    2868 dni
    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: pierwszą linię wsparcia w trybie 24/7 dla technologii i systemów w Banku; bieżącą obsługę, koordynację i eskalację incydentów w obszarze infrastruktury IT; raportowanie stanu usług i incydentów IT oraz innych danych; współpracę z firmami zewnętrznymi...
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    2871 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Będzin    praca stacjonarna
    2871 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2899 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2899 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2899 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: aktywne budowanie stabilnego portfela klientów rozliczeniowych, kreowanie polityki rozwoju obszaru, produktów i przedsięwzięć rozliczeniowych, zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi, współtworzenie i...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    2900 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Ekspert Koordynator

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2900 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, wdrażanie nowych pracowników, koordynowanie i wsparcie pracy zespołu sprzedażowego.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2903 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2903 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2903 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2903 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    2903 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Opiekun Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Tychy    praca stacjonarna
    2903 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

4

Bank Pocztowy S.A.

ul. JAGIELLOŃSKA 17

85-959 BYDGOSZCZ