Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!
- samodzielnie realizować innowacyjne projekty,
- współtworzyć polską bankowość,
- budować rynkowe doświadczenie,
- zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- wykorzystywać własną inicjatywę,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny).
- pierwszą linię wsparcia w trybie 24/7 dla technologii i systemów w Banku
- bieżącą obsługę, koordynację i eskalację incydentów w obszarze infrastruktury IT
- raportowanie stanu usług i incydentów IT oraz innych danych
- współpracę z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
- aktywny rozwój i wdrażanie automatyzacji rozwiązań dla incydentów IT
- tworzenie, rozwój i utrzymywanie narzędzi do obsługi procesów:
- zarządzania incydentami
- zarządzania wiedzą
- zarządzania katalogiem usług
- proaktywne monitorowanie systemów IT Banku i reagowanie zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
- pracę w ramach zespołów odtworzeniowych zgodnie z procedurą planów awaryjnych
- ma wykształcenie wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja, kierunki techniczne) lub jest w trakcie studiów
- posiada wiedzę informatyczną w zakresie:
- systemów operacyjnych rodziny Windows (XP, 7, 8)
- usług sieciowych LAN, WAN, VPN
- zagadnień związanych z AD, LDAP
- pakietu biurowego MS Office na poziomie średnio zaawansowanym
- ma doświadczenie we wspieraniu usług IT oraz użytkowników końcowych (mile widziane)
- zna podstawy ITIL (mile widziane)
- opanowała język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej oraz komunikację z dostawcami sprzętu i oprogramowania (mile widziane)
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.