Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami; Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne zadania: Dbanie o estetyczny wizerunek sali sprzedaży. Uzupełnianie towarów na ekspozycji, dbając o ich odpowiednią prezentację. Weryfikowanie dat przydatności. Aktualizowanie cenówek i dbanie o ich zgodność z aktualnymi promocjami. Eksponowanie promocji i towarów sezonowych w...
pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
mieć stabilne warunki zatrudnienia,
korzystać z bogatego pakietu benefitów,
być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,
posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).
Będziesz odpowiedzialny za:
diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
realizację celów sprzedażowych,
kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zainteresowani jesteśmy osobą, która:
pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami; Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne zadania: Dbanie o estetyczny wizerunek sali sprzedaży. Uzupełnianie towarów na ekspozycji, dbając o ich odpowiednią prezentację. Weryfikowanie dat przydatności. Aktualizowanie cenówek i dbanie o ich zgodność z aktualnymi promocjami. Eksponowanie promocji i towarów sezonowych w...