Opis stanowiska: Koordynacja procesów zakupowych; Ofertowanie, pozyskiwanie podwykonawców z branży budowlanej / technicznej; Negocjowanie cen materiałów i usług; Opracowywanie analiz i raportów dotyczących procesów zakupowych; Budowanie długofalowych relacji z dostawcami; Współpraca z...
Zakres obowiązków: nadzór i koordynowanie podległego zespołu wykonującego inwentaryzacje; sporządzanie raportów dotyczących wyników kontroli zeskanowanych towarów; tłumaczenie rozmów, dokumentów i wskazówek zleceniodawcy; Wymagania: dyspozycyjność od początku stycznia do marca...
Zakres obowiązków: Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów; Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp. Prowadzenie ewidencji...
OPIS STANOWISKA: współpraca z klientami w zakresie uzyskania, weryfikacji i oceny wymagań jakościowych dla produktów oraz procesu produkcyjnego; opracowanie dokumentacji jakościowej dla wyrobu; rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych produkowanych wyrobów; przeprowadzanie analiz...
POLSKI HR INTERNATIONAL SP. Z O.O. świętokrzyskie, Kielce, Skarżysko- Kamienna, Ostrowiec Świętokrzyski, Sandomierz, Starachowice
praca stacjonarna
3221 dni
Zakres obowiązków: nadzór i koordynowanie podległego zespołu wykonującego inwentaryzacje sporządzanie raportów dotyczących wyników kontroli zeskanowanych towarów tłumaczenie rozmów bezpośrednio od zleceniodawcy Wymagania: dyspozycyjność od początku do końca stycznia minimum...
POLSKI HR INTERNATIONAL SP. Z O.O. śląskie, Bytom, Jaworzno, Chorzów, Cieszyn, Bielsko-Biała, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Ruda Śląska, Rybnik, Sosnowiec, Tychy, Zabrze
praca stacjonarna
3222 dni
Zakres obowiązków: nadzór i koordynowanie podległego zespołu wykonującego inwentaryzacje; sporządzanie raportów dotyczących wyników kontroli zeskanowanych towarów; ocena efektywności poszczególnych członków zespołu; tłumaczenie rozmów, dokumentów i wskazówek zleceniodawcy;...
Zakres obowiązków: Sprzedaż rozwiązań HR; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy; Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy; Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży; Budowanie pozycji firmy...
Oferta dedykowana dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Opis stanowiska: pomoc w przygotowywaniu potraw, utrzymywanie w należytej czystości kuchni, prace porządkowe (zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętu kuchennego). Wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;...