POLSKI HR INTERNATIONAL SP. Z O.O. jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, która działa na rynku międzynarodowym, obsługując klientów z całej Europy. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!
Dla naszego Klienta z branży inwentaryzacyjnej poszukujemy pracowników do pracy na stanowisko:
Koordynator ds. inwenteryzacji
Miejsce pracy: Bytom, Jaworzno, Chorzów, Cieszyn, Bielsko-Biała, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Ruda Śląska, Rybnik, Sosnowiec, Tychy, Zabrze
Zakres obowiązków:
- nadzór i koordynowanie podległego zespołu wykonującego inwentaryzacje
- sporządzanie raportów dotyczących wyników kontroli zeskanowanych towarów
- ocena efektywności poszczególnych członków zespołu
- tłumaczenie rozmów, dokumentów i wskazówek zleceniodawcy
- tworzenie grafików, koordynowanie czasu pracy, transportu i obiegu dokumentów
- udzielanie pomocy w sprawach kwaterunkowych, logistycznych oraz technicznych
Wymagania:
- dyspozycyjność od styczna do lutego
- min. dobra znajomość języka niemieckiego
- doświadczenie w zarządzaniu personelem będzie dodatkowym atutem
- mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- atrakcyjna stawka godzinowa w euro
- pakiet szkoleń
- darmowe zakwaterowanie i dojazdy na terenie Niemiec