What we do: Managed Review Specialists work remotely on critical projects delivered by our Managed Review practice. In this role, you will be deployed as a key resource to a wide variety of engagements in areas including but not limited to: eDiscovery (litigation, investigations), Data Privacy...
Zadania: Organizacja eventów, szkoleń oraz wyjazdów integracyjnych dla zespołów PwC, Prowadzenie i aktualizacja kalendarza planowanych eventów, Współpraca z klientem wewnętrznym w obszarze organizacji wydarzeń, zbieranie wymagań, Współpraca z dostawcami (agencje, hotele, obiekty...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
639 dni
Twoja rola: Employer Branding Senior Specialist realizacja kampanii budujących wizerunek marki PwC na rynku; koordynacja inicjatyw wizerunkowych dedykowanych zespołom biznesowym PwC organizacja i udział w wydarzeniach employer brandingowych (online i offline), m.in. targi pracy, konferencje,...
Rola: Koordynowanie i logistyka spotkań, szkoleń i warsztatów stacjonarnych oraz wirtualnych Odpowiedzialność za procesy administracyjne, rozliczanie faktur, administrowanie bazą dostawców; Analiza danych i tworzenie niezbędnych zestawień, porównań i raportów; Współpraca z dostawcami;...
Rola: Osoba na powyższym stanowisku będzie uczestniczyła w realizacji projektów, prowadzonych na zlecenie Klientów, dotyczących standaryzacji, automatyzacji i poprawy efektywności procesów realizowanych w ramach obszaru finansów, takich jak raportowanie finansowe, raportowanie zarządcze,...
Rola udział w realizacji ciekawych i pełnych wyzwań projektów doradczych dla polskich i międzynarodowych klientów m.in. w obszarze rachunkowości, sprawozdawczości finansowej w obszarze transakcji M&A na rynku kapitałowym, praktyczne wykorzystanie znajomości polskich i międzynarodowych...
Rola: pomoc w przygotowywaniu analiz podatkowych i raportów na poziomie regionu CEE, monitorowanie istotnych kwestii podatkowych w spółkach PwC, w 27 krajach regionu CEE, monitorowanie zgodności z regionalna polityka cross-border, pomoc w aktualizacji centralnej dokumentacji cen transferowych,...
The Role: Independently lead and manage both client engagements and internal initiatives, e.g. analyse complex ideas or proposals and provide a range of meaningful recommendations, engage a variety of stakeholders to develop appropriate solutions and perspectives, ensure the timeliness and quality...
The CEE Independence Office deals with interpretations of independence regulation and acts as a sounding board for independence questions from PwC partners and staff. The role further involves independence guidance, training development and its delivery. Assisting with regional and Poland specific...
Rola: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Pomoc w zakresie przygotowania forecastu i rocznego procesu budżetowania, Wsparcie systemów i procesów finansowych, Bieżąca aktualizacja prognoz oraz...
Zadania: Koordynowanie procesów związanych z obsługą użytkowników; Wspieranie rozwoju działu wsparcia użytkowników Monitorowanie otwartych ticketów i informowanie użytkowników o ich aktualnym statusie; Tworzenie dokumentacji i map procesów wewnętrznych Onboarding nowych procesów;...
The role Provide support or analysis at the first level of contact with customers; Provide technical services and assistance for applications; Work on internal tools and workflows customization to support business processes Monitor incidents in the ticketing system throughout the incident lifecycle;...
The role This role is part of the cloud collaboration services team within the firm’s global IT organization. Individuals in this role are responsible for operating and administering specific services in support of the firm’s enterprise architecture vision and applicable technical standards....
Role Performing audit procedures for group audits under US GAAS and statutory audits in dedicated business cycles Practical use of knowledge of international accounting standards; Participation in consulting projects in the area of accounting and internal control; Conducting walkthroughs and tests...
Rola: Kontrola poprawności rejestracji i skanowania dokumentacji, Archiwizowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych, Udzielanie informacji na temat zbiorów znajdujących się w Archiwum oraz ich udostępnianie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Porządkowanie, uzupełnianie i...