Firma Equity Investments S.A. zajmuje się kompleksową obsługą finansowo-administracyjną średnich i dużych podmiotów gospodarczych. W dniu dzisiejszym Equity Investments obsługuje kilkadziesiąt przedsiębiorstw, dostarcza Klientom użytecznych informacji, które w sposób znaczący przyczyniają się do rozwoju ich działalności.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie m.in. prowadzenie dokumentacji kadro-płacowej ,sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych, świadectw pracy, rejestracja i wyrejestrowanie ubezpieczonych w ZUS, naliczanie wynagrodzeń.
wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe lub uzupełnione kierunkowe, 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, pełna i praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, mile widziana znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości,...
praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania MS Office, mile widziane wykształcenie w zakresie finansów lub rachunkowości zdolności analityczne umiejętność pracy w zespole samodzielność, zdyscyplinowanie, dynamizm w działaniu
Obsługa sekretariatu; Kontrola przepływu dokumentacji pomiędzy biurem a Klientami; Powadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; Obsługa spotkań, narad; Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb.
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu lub planu wieloletniego; Kontrola realizacji powyższych planów; Sporządzanie raportów i analiz finansowych; Analiza rentowności produktu, regionu, kategorii itp.; Kontrola kosztów; Współpraca z działem księgowości.