Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Wsparcie bieżącej pracy Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Udzielanie klientom telefonicznych informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank, Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami, Prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów bankowych, Realizacja planu sprzedażowego.
Osoba pracująca na tym stanowisku: Tworzy/projektuje oprogramowanie w ramach aplikacji zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzy dokumentację techniczną; Uczestniczy w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadza testy...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Wspieranie w bieżącej pracy Doradców Klienta Korporacyjnego i Doradców Analityków Klienta Korporacyjnego; Dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej z obsługą klienta; Wspieranie Doradców Analityków i Doradców Klienta Korporacyjnego z przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji klienta...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Realizacja procesów kontrolnych dla aplikacji księgowych ewidencjonujących produkty bankowe i produkty rynków finansowych - identyfikacja błędów, analiza i ich wyprowadzanie; Realizacja w/w czynności z użyciem narzędzi: aplikacje wewnętrzne, raporty/query z aplikacji źródłowych,...
zarządzanie bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych; analiza zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych; obsługa procesu nadawania uprawnień; udział w projektach i wdrożeniach systemów teleinformatycznych; opiniowanie i konsultacje projektów...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
analiza zgłoszeń klientów wewnętrznych (zgłoszenia serwisowe i rozwojowe) przygotowywanie analizy wdrażanych rozwiązań, proponowanie optymalnych rozwiązań systemowych; prowadzenie warsztatów, współpraca z zewnętrznymi dostawcami; prowadzenie testów autorskich; współpraca z programistami;
Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi, Rozpoznawanie potrzeb klienta oraz negocjowanie warunków współpracy, Aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja celów sprzedażowych.