Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie wsparcia użytkownikom korzystających z infrastruktury i systemów IT; Diagnostyka, rejestrowanie, zarządzanie i obsługiwanie incydentów oraz problemów związanych z dostarczanymi usługami informatycznymi; Konfiguracja i wsparcie użytkownika dla sprzętu IT oraz urządzeń...
zarządzanie bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych; analiza zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych; obsługa procesu nadawania uprawnień; udział w projektach i wdrożeniach systemów teleinformatycznych; opiniowanie i konsultacje projektów...
Osoba pracująca na tym stanowisku: Tworzy oprogramowanie aplikacji bankowości internetowej zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzy dokumentację techniczną; Uczestniczy w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadza...
Organizacja pracy dyrektora pod względem terminowości prac i spotkań; Współpraca z innymi jednostkami banku w zakresie informowania, zbierania danych i sprawozdań, uzyskiwania wyjaśnień i koordynowania terminów; Organizacja wewnętrznych i zewnętrznych spotkań jednostki; Przygotowywanie...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Odpowiedzialność za realizację sprzedaży kredytów hipotecznych i innych produktów bankowych realizowaną przez pośredników finansowych oraz zewnętrzną sieć sprzedaży przedstawicieli bankowych; Odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich standardów jakości obsługi klientów przez...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Udzielanie klientom telefonicznych informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank, Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami, Prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów bankowych, Realizacja planu sprzedażowego.