Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Jeśli interesuje Cię praca w jednym z najbardziej innowacyjnych Departamentów IT w Polsce, codzienny dostęp do najnowocześniejszych technologii informatycznych na świecie (prywatna chmura obliczeniowa, Cassandra, zaawansowane rozwiązania Predictive Analytics), jeśli lubisz uczestniczyć w...
Tworzenie/projektowanie oprogramowania w ramach danych aplikacji zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzenie dokumentacji technicznej; Uczestniczenie w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadzanie testów autorskich...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Tworzenie oprogramowania; Tworzenie dokumentacji technicznej; Uczestniczenie w warsztatach zbierania wymagań; Testowanie; Analizowanie wymagań i potrzeb klientów wewnętrznych; Współpraca z analitykami i zespołem testowym w procesie rozwoju i wsparcia oprogramowania;
przygotowywanie i analiza formalno-prawna oraz merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; wspieranie doradców klienta korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Analiza wymagań klientów wewnętrznych pod kątem modyfikacji istniejących aplikacji lub nowo wytwarzanych produktów; Implementacja zmian w narzędziach i językach adekwatnych do dziedziny; Tworzenie dokumentacji technicznej implementowanych rozwiązań; Pełnienie roli eksperta dziedzinowego w...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Przedstawicieli Bankowych; Odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich standardów jakości obsługi klientów; Motywowanie zespołu do realizacji planu sprzedaży i osiągania jak najlepszych wyników; Monitorowanie i...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...