Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Opracowywanie standardowych i niestandardowych analiz oraz danych planistycznych we współpracy z innymi jednostkami Banku, w tym m.in.: Przygotowanie cyklicznych raportów na potrzeby Zarzadu Banku oraz Grupy ING; Prowadzenie bieżącej komunikacji z osobami z Head Office; Przeprowadzanie analizy...
Koordynowanie całości obsługi klienta przez ING Bank Sląski; Prowadzenie kompleksowej sprzedaż produktów Grupy ING poprzez indywidualne dopasowanie dostępnych rozwiązań do potrzeb klienta; Pozyskiwanie nowych klientów Banku; inicjowanie spotkań i przygotowywanie prezentacji;...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Tworzenie/projektowanie oprogramowania w ramach danych aplikacji zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzenie dokumentacji technicznej; Uczestniczenie w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadzanie testów autorskich...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
przygotowywanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu dużych firm/ średnich firm; wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Uczestnictwo w dziennym procesie raportowania do repozytorium transakcji (wraz z procesem korekt) w Departamencie Rachunkowości; Uczestnictwo w projektach i pracach nad modyfikacjami w zakresie rozwiązań księgowych i prowadzenia baz danych transakcyjnych dla aplikacji banku; Parametryzacja,...
Odpowiedzialność za opracowanie i wdrożenie strategii bezpieczeństwa jednego z obszarów IT Banku ( Infrastruktura, Aplikacje, Stanowiska pracy użytkownika końcowego ). Odpowiedzialność za opracowanie, aktualizacje i nadzór nad wdrożeniem architektury bezpieczeństwa IT oraz wzorców...
Analiza przyczyn oraz wyjaśnienia zdarzeń bezpieczeństwa IT. Prowadzenie analiz złośliwego oprogramowania oraz analiz z zakresu informatyki śledczej. Działania mające na celu przeprowadzanie zabezpieczenia dowodów cyfrowych. Monitorowanie dostępnych źródeł informacji w poszukiwaniu...
Wykonywanie przeglądy kluczowych kontroli wdrożonej architektury bezpieczeństwa IT. Monitoring online aplikacji i infrastruktury IT na bazie dedykowanej aplikacji. Analiza i reakcja na zgłoszenia systemów monitorowania bezpieczeństwa IT. Monitorowanie i kontrolowanie bezpieczeństwa IT w...
Nadzór nad testami penetracyjnymi firm zewnętrznych, w tym ustalanie jego zakresu. Przeprowadzanie testów penetracyjnych. Identyfikacja podatności bezpieczeństwa IT. Przygotowywanie materiałów do procesu przetargowego i tworzenia umowy na wykonywanie testów penetracyjnych aplikacji i...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...