Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Osoba pracująca na tym stanowisku: Tworzy oprogramowanie aplikacji bankowości internetowej zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzy dokumentację techniczną; Uczestniczy w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadza...
Osoba pracująca na tym stanowisku: Projektuje i tworzy oprogramowanie zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzy dokumentację techniczną; Uczestniczy w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadza testy autorskie...
przeprowadzanie analizy i oceny wewnętrznych modeli ryzyka w banku, w obszarze ryzyka rynkowego, a także ryzyka kredytowego oraz operacyjnego; przeprowadzania analiz statystycznych i rozwój metod walidacji modeli;raportowania zabezpieczeń; weryfikacja ratingów firm.
Planuje działania optymalizujące procesy produktowe w obszarze kredytowym oraz wspierające rozwój zarządzanej przez zespół oferty produktowej, w zakresie ograniczania kosztów oraz wzrostu sprzedaży zarządzanych przez zespół produktów; Nadzoruje prace projektowe i zadania realizowane...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Pełnienie funkcji opiekuna Klientów Private Banking, zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Udzielanie fachowej i kompleksowej informacji...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Wspieranie w bieżącej pracy Doradców Klienta Korporacyjnego i Doradców Analityków Klienta Korporacyjnego; Dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej z obsługą klienta; Wspieranie Doradców Analityków i Doradców Klienta Korporacyjnego z przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji klienta...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...